ققنوس سیاه بدترین افتتاحیه گیشه مردان ایکس را به نام خود زد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، آی سینما: درآمد گیشه در روز آدینه نشان می دهد که دو فیلم جدید اکران شده در آمریکای شمالی یعنی مردان ایکس: ققنوس سیاه و زندگی مخفی حیوانات خانگی 2 کمتر از حد انتظار فروخته اند و وضعیت فیلم جدید سری مردان ایکس به مراتب بدتر است.

ققنوس سیاه بدترین افتتاحیه گیشه مردان ایکس را به نام خود زد

جدیدترین محصول دیزنی و فاکس در فرانشیز مردان ایکس بعد از این که در روز اول نمایش فقط 14 میلیون دلار از گیشه به دست آورد، احتمالا در انتها تعطیلات آخر هفته به رقم فروش 34 میلیون دلار می رسد که بدترین افتتاحیه برای یک فیلم این مجموعه است. ولورین در سال 2013 کار خود را با 53 میلیون دلار در گیشه شروع کرد.

ققنوس سیاه به کارگردانی سایمن کینبرگ و با بازی سوفی ترنر، جسیکا چستین، مایکل فاسبندر و جیمز مک اوی که با بودجه 200 میلیون دلاری ساخته شده، با استقبال سرد منتقدان هم روبرو شده و در سایت راتن تومیتوز فقط 20 درصد نقد مثبت نصیبش شده. این فیلم در آمریکای شمالی در 3721 سالن روی پرده رفته است.

پرفروش ترین فیلم این هفته انیمیشن زندگی مخفی حیوانات خانگی 2 است که پیش بینی می گردد 46.1 میلیون دلار بفروشد. این 15 درصد کمتر از فروش افتتاحیه قسمت اول است.

گودزیلا: پادشاه هیولاها هم در هفته دوم اکران حدود 70 درصد مخاطبانش را از دست داده و 14.7 میلیون دلار فروخته است. این در حالی ست که علاءالدین محصول دیزنی با 24 میلیون دلار فروش هفتگی سومین فیلم پرفروش می گردد.

راکت من محصول پارامونت که زندگی التون جان خواننده افسانه ای بریتانیایی را به تصویر کشیده، این هفته حدود 12.6 میلیون دلار فروخت و مجموع فروش خود از گیشه آمریکا و کانادا را به نزدیک 50 میلیون دلار رساند.

9417

منبع: آی سینما
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 157

به "ققنوس سیاه بدترین افتتاحیه گیشه مردان ایکس را به نام خود زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ققنوس سیاه بدترین افتتاحیه گیشه مردان ایکس را به نام خود زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید