علی نژاد: با انتخاب سرپرست در فدراسیون ها و سپس انتخابات، شرایط رقابت عادلانه بوجود می آید

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش تاکید نمود که انتخاب دوره سرپرستی در فدراسیون ها و سپس برگزاری انتخابات به دلیل ایجاد شرایط عادلانه رقابتی بین کاندیداها انجام می گردد.

علی نژاد: با انتخاب سرپرست در فدراسیون ها و سپس انتخابات، شرایط رقابت عادلانه بوجود می آید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد پیرامون برگزاری انتخابات بعد از اتمام دوره چهارساله هر رئیس فدراسیون در شرایطی که پیش از این سلطانی فر عنوان نموده بود، انتخابات تا قبل از اتمام دوره چهارساله باید انجام گردد، گفت: الان به این شکل است که اجازه بدهند دوره رئیس فدراسیون تمام گردد، سرپرستی گذاشته گردد و بعد از آن انتخابات برگزار گردد. این نگاه آقای سلطانی فر به این دلیل بود که نامزدهایی که خارج از فدراسیون بودند و با رئیس فعلی همراه نبودند و می خواستند رقابت نمایند، شرایط به صورت عادلانه شکل نمی گیرد.

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در مورد طولانی شدن دوران سرپرستی برخی فدراسیون ها هم شرح داد: این مورد ممکن است ما عنوان کنیم خلا مدیریتی ایجاد می گردد اما فرآیند این است که ابتدا ثبت نام انجام گردد و بعد کمیته تطبیق در وزارتخانه باید نظر بدهد و سپس مراجع نظارتی باید تایید صلاحیت نمایند و بعد زمان انتخابات تعیین گردد که فرآیند زمان بری است.

علی نژاد در مورد شفافیت عملکرد اقتصادی در دوران سرپرستی فدراسیون ها هم گفت: فرقی نمی کند در دوره سرپرستی یا ریاست، ابتدا باید خزانه دار مانع باشد و سپس هر فرد (رئیس یا سرپرست) باید جوابگو باشد چرا که نهادهای نظارتی متعددی نظارت می نمایند و فدراسیون ها هم حسابرسی می شوند.

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: برخی از مدیرانی که به عنوان سرپرست انتخاب می شوند، سابقه طولانی دارند لزوما این طور نیست که مدیران تخصصی آن رشته را در هر فدراسیون داشته باشیم که بگوییم اگر تخصصی بودند موفقند و در غیر این صورت ناموفق.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 609

به "علی نژاد: با انتخاب سرپرست در فدراسیون ها و سپس انتخابات، شرایط رقابت عادلانه بوجود می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: با انتخاب سرپرست در فدراسیون ها و سپس انتخابات، شرایط رقابت عادلانه بوجود می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید