پسری با سینه آهنین

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، امیرمحمد امیری با اینکه فقط چهار و نیم سال دارد اما کونگ فو را از پدرش آموخته و نمایش های مهیجی اجرا می نماید. پدر ورزشکار این کودک خردسال چهار موزاییک را روی سینه پسرش می گذارد و با پتک آنها را خرد می نماید.

پسری با سینه آهنین

به گزارش خبرنگاران، به جز مادر، بقیه اعضای خانواده امیری همگی ورزشکارند و رزمی کار. کسی که در این میان بیش از همه در میان اعضای خانواده خبرساز شده، امیرمحمد- پسر کوچولوی آنها- است که یک لحظه هم در خانه آرام و قرار ندارد.

او بیشتر اوقات با خواهر نه ساله اش که کمربند قهوه ای در رشته کونگ فو دارد، تمرین می نماید. عیدی امیری- پدر خانواده- دارای کمربند مشکی و دان شش کونگ فو است و مقام های زیادی در این رشته به دست آورده. امیری درباره پسرش می گوید: پسرم یک سال است که ورزش می نماید اما کونگ فو را به صورت تخصصی دنبال می نماید. خود من شخصا او را تمرین می دهم و گاهی اوقات او را به باشگاه می برم تا با محیط آنجا هم آشنا گردد.

امیرمحمد زیر نظر پدر ورزشکارش تمرینات زیادی را در زمینه کونگ فو پشت سر گذاشته است

تا به حال هیچ کس را ندیده ام که با پتک موزاییک ها را روی سینه فرزندش بشکند. با این حال تصمیم گرفتم با رعایت تمام نکات ایمنی و بعد از تمرینات زیاد برای اولین بار این کار را امتحان کنم که خوشبختانه تا به حال اتفاق بدی برای پسرم نیفتاده است. در این نمایش من چهار عدد موزاییک را که وزنشان زیاد می گردد، روی سینه پسرم می گذارم و با پتک آنها را می شکنم.

علاوه بر وزن موزاییک هایی که در فکرتان تصور می کنید، وزن پتک دو کیلوگرمی را هم حساب کنید که برای شکسته شدن موزاییک های سخت، روی سینه امیرمحمد کوچولو فرود می آید. البته این طور نبوده که پدرش یکدفعه دست به این کار بزند و موزاییک ها را روی سینه پسرش خرد کند.

امیری 13 سال است که به طور مرتب ورزش می نماید. او از قبل تمرین ها و آموزش های زیادی به پسرش داده و او را آماده نموده است. مادر امیرمحمد اوایل کار به شدت نگران پسرش بود و می ترسید ضربات پتک و شکسته شدن موزاییک ها آسیبی به او وارد کند اما آقای مربی که نگرانی های همسرش را می دید، به او اطمینان خاطر داد که خطری جان فرزندشان را تهدید نمی نماید.

پدر برای آینده پسرش برنامه های زیادی در فکر دارد اما در راس برنامه هایی که برای او در نظر گرفته، تحصیل و درس خواندن جایگاه ویژه ای دارد. امیری معتقد است ورزش در کنار تحصیل می تواند مفید باشد. امیرمحمد با سن کمی که دارد، در رده سنی خودش، یعنی نونهالان چندین مقام قهرمانی کسب نموده است.

منبع: سرنخ - هفته نامه حوادث وشگفتی ها - شنبه14 اسفند ماه 1389.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 خرداد 1402 بروزرسانی: 3 خرداد 1402 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2165

به "پسری با سینه آهنین" امتیاز دهید

1 کاربر به "پسری با سینه آهنین" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسری با سینه آهنین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید