بنی تمیم تا 15 اردیبهشت در فدراسیون کشتی می ماند؛ ادامه سرپرستی منوط به حضور یا عدم حضور در انتخابات

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، سرپرست فدراسیون کشتی در صورتی که قصد حضور در انتخابات فدراسیون کشتی را داشته باشد، 15 اردیبهشت از سرپرستی استعفا خواهد داد و وزارت ورزش سرپرست جدید را به مجمع کشتی معرفی خواهد نمود.

بنی تمیم تا 15 اردیبهشت در فدراسیون کشتی می ماند؛ ادامه سرپرستی منوط به حضور یا عدم حضور در انتخابات

به گزارش خبرنگاران، امروز (یکشنبه) اعضای مجمع کشتی در رابطه با مسائل مختلف فدراسیون نشستی داشتند که طی آن تصمیم گرفته شد با توجه به نزدیک بودن خاتمه دوره 6 ماهه سرپرستی حمید بنی تمیم، وی در صورتی که قصد انصراف از شرکت در انتخابات را دارد، همچنان سرپرست فدراسیون بماند اما اگر تصمیمش این است که در انتخابات بماند، در خاتمه دوره قانونی سرپرستی، از کار کنار خواهد رفت و سرپرست جدید از سوی وزارت ورزش به مجمع کشتی معرفی خواهد شد که بعد از تایید آنها مسئولیت فدراسیون را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده داشته باشد.

حمید بنی تمیم از 15 آبان 97 و بعد از استعفای رسول خادم از سوی مجمع کشتی به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شد که دوره 6 ماهه قانونی سرپرستی او 15 اردیبهشت به اتمام خواهد رسید.

او تا روز یکشنبه هفته آینده همچنان سرپرست فدراسیون خواهد بود و ماندن یا نماندنش در فدراسیون منوط به تصمیمش درخصوص شرکت یا عدم شرکت در انتخابات پیش رو خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 123

به "بنی تمیم تا 15 اردیبهشت در فدراسیون کشتی می ماند؛ ادامه سرپرستی منوط به حضور یا عدم حضور در انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنی تمیم تا 15 اردیبهشت در فدراسیون کشتی می ماند؛ ادامه سرپرستی منوط به حضور یا عدم حضور در انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید