عذرخواهی مهاجم اتریش بعد از خوشحالی پرحاشیه برابر مقدونیه

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، مهاجم تیم ملی فوتبال اتریش از خوشحالی خود در بازی برابر مقدونیه دفاع کرد و تاکید نمود نژادپرست نیست.

عذرخواهی مهاجم اتریش بعد از خوشحالی پرحاشیه برابر مقدونیه

به گزارش خبرنگاران به نقل از تایمز، اتریش و مقدونیه در اولین ملاقات خود به مصاف هم رفتند که این ملاقات با نتیجه 3 بر یک به سود اتریشی ها به خاتمه رسید. در این ملاقات استفان لاینر، گرگوریش و آرناتوویچ برای اتریش و گوران پاندف برای مقدونیه گلزنی کردند.

مارکو آرناوتوویچ پس از جشن گل احساسی خود برابر مقدونیه شمالی به ادعاها پاسخ داد. آرناوتوویچ تأکید کرد: من نژادپرست نیستم و هرگز چنین نخواهم شد.

مارکو آرناوتوویچ مهاجم اتریشی نقدها مربوط به جشن گل احساسی خود را پس از پیروزی 3-1 مقابل مقدونیه شمالی رد کرد. گفته می گردد او پس از گل سرنوشت ساز خود به یک بازیکن مقدونیه ای توهین نموده و بعلاوه اظهارات نژادپرستانه نموده است. سپس در شبکه های اجتماعی این اتفاق بازتاب زیادی داشت. آرناوتوویچ روز دوشنبه پس از بازگشت به مقر تیم در سیفلد اتریش تأکید کرد: من نژادپرست نیستم و هرگز چنین نخواهم شد.

او در ادامه گفت: این جنگ در کلمات در احساسات بود. سیاست یا نژادپرستی قطعاً نقشی نداشته است.

اتریش روز یکشنبه در بازی افتتاحیه خود در مسابقات قهرمانی اروپا مقابل اولین مقدونیه شمالی پیروز شد. بعلاوه این اولین پیروزی در مسابقات یورو برای اتریش بود. دیگر حریفان گروه C هلند و اوکراین هستند.

دوشنبه شب هلند در ملاقات دیگر این گروه پیروز شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1671

به "عذرخواهی مهاجم اتریش بعد از خوشحالی پرحاشیه برابر مقدونیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی مهاجم اتریش بعد از خوشحالی پرحاشیه برابر مقدونیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید