شریعتمداری: مجموعه های ورزشی خوبی برای کارگران احداث شده است

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، به گزارش خبرنگاران، محمد شریعتداری بازسازی کامل مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی قدیمی ترین مجموعه ورزشی کارگران در جنوبی ترین نقطه تهران را توجه به اقشار کم برخوردار دانست و اضافه کرد: دو سال قبل که برای بازدید به این استادیوم آمدم موضوع بازسازی مطرح شد و خوشحالم که امروز شاهد نوسازی بخش های مختلف مجموعه فوق هستیم.

شریعتمداری: مجموعه های ورزشی خوبی برای کارگران احداث شده است

شریعتمداری اضافه نمود: ورزش باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه است و خوشبختانه کارگران با بیش از 250 مجموعه و فضای ورزشی اختصاصی در سراسر کشور از امکانات خوبی برخوردارند.

مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی در سال 1348 احداث شده و بازسازی جامع آن از دوسال قبل شروع شد که روز دوشنبه 31 خردادماه با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مورد بهره برداری نهاده شد.

بازسازی و نوسازی خوابگاه مجهز ، سالن کشتی ، سالن شماره یک و دو ، زمین چمن فوتبال ، موتورخانه ، استخر ، نوسازی کامل سالن رزمی از جمله بخش هایی است که نوسازی کامل شده است.

در مراسم فوق آقایان شجاعی برهان و دادکان مشاوران وزیر ، عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان ، صادقی فر معاون وزیر کار ،رضوانی فر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ، حیدری مدیرکل ورزش کارگران و جمعی از مدیران وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1610

به "شریعتمداری: مجموعه های ورزشی خوبی برای کارگران احداث شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریعتمداری: مجموعه های ورزشی خوبی برای کارگران احداث شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید