شرکت های دانش بنیان ایرانی برای تعاملات بیشتر به اوراسیا سفر می نمایند

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، 12 تا 16 اسفندماه سال جاری شرکت های دانش بنیان برای مذاکرات رودررو با شرکت های تجاری، راهی قاره اوراسیا می شوند.

شرکت های دانش بنیان ایرانی برای تعاملات بیشتر به اوراسیا سفر می نمایند

از سفر با هزینه سفر به کانادا سال 99 لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ایران یکی از اعضای اتحادیه تجاری اوراسیا است. قاره وسیعی که از ترکیب دو قاره اروپا و آسیا به وجود آمده است.

پهنه بزرگی که نزدیک به 5 میلیارد نفر در آن زندگی می نمایند چیزی حدود 70 درصد جمعیت کل دنیا. این گستره بزرگ انسانی، اسفندماه سال جاری میزبان دانش بنیان های ایرانی خواهد بود.

دانش بنیان هایی که قرار است با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 12 تا 16 اسفندماه سال جاری راهی قاره اوراسیا شوند تا در مذاکرات رودررو با شرکت های تجاری این منطقه جغرافیایی، بازاری برای محصولات خود ایجاد نمایند.

در این سفر 5 روزه دانش بنیان های کشورمان با شرکت ها و سرمایه گذاران کشور های آذربایجان، داغستان، چچن و اینگوش نشست های رودررو برگزار می نمایند تا در کنار معرفی محصولات و خدمات خود، به بازار این قاره بزرگ که مردمان آن بیشتر بر اساس اشتراکات فرهنگی و تاریخی به هم گره خورده اند، رخنه نمایند.

با توجه به تنوع بازار و تنوع منابع موجود در کشور های عضو این اتحادیه پیوستن به آن یک فرصت قابل توجه برای اقتصاد ایران ایجاد نموده است و می توان از این طریق بخشی از اثر تحریم ها را جبران کرد. قطعا ورود به اتحادیه مالی اوراسیا و همکاری با این اتحادیه می تواند دروازه جدیدی برای اقتصاد ایران باشد که بتواند با سایر اعضا به راحتی روابط مالی برقرار کند و یا روابط خود را توسعه دهد.

دانش بنیان های متقاضی می توانند تا 4 اسفندماه برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 02186087539 و 02188190873 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 623

به "شرکت های دانش بنیان ایرانی برای تعاملات بیشتر به اوراسیا سفر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های دانش بنیان ایرانی برای تعاملات بیشتر به اوراسیا سفر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید