شرط پذیرش دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد تغییر کرد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، داوطلبان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد، در صورتی که طی 4 ترم از مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده باشند، امکان شرکت در فراخوان دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد را خواهند داشت.

شرط پذیرش دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد تغییر کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با توجه به تغییرات صورت گرفته در پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد سال 1399، حداکثر مدت تحصیل دوره کارشناسی ارشد 6 نیمسال شد.

در سال های اخیر داوطلبانی که طی 6 ترم از مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده بودند، امکان شرکت در فراخوان دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد را داشتند، اما سال جاری بدون اطلاع قبلی، تعداد ترم های مجاز به 4 ترم کاهش پیدا نموده بود.

با اصلاح دفترچه ثبت نام، مجددا حداکثر سقف مجاز ترم های تحصیلی دوره کارشناسی ارشد، 6 نیمسال اعلام شد. متقاضیان ثبت نام در این دوره می توانند تا انتها مرداد ماه 99 با مراجعه به مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در این آزمون ثبت نام نمایند.

شرایط ثبت نام

تمام دارندگان شرایط درخواست نماینده دوره دکتری تخصصی شامل استعداد های برتر و فارغ التحصیلان ممتاز براساس حداقل معدل 17 برای رشته های دامپزشکی، 18.5 برای رشته های علوم انسانی و 17 و نیم برای سایر رشته ها با رعایت سایر شرایط مندرج در شیوه نامه اجرایی بر اساس معدل و رتبه بندی و متناسب با ظرفیت برای هر یک از رشته محل های انتخابی گزینش و برای مصاحبه علمی به گروه های تخصصی مربوطه معرفی می شوند. دارا بودن حداقل نمره انتها نامه 18.50 برای کلیه رشته های تحصیلی نیز لازم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1066

به "شرط پذیرش دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط پذیرش دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید