سالانه حدود 500 مقاله دانشگاهیان شهید چمران اهواز در مجلات ISI منتشر می گردد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، معاون پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: به طور میانگین، سالانه 500 مقاله علمی پژوهشی اساتید و دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز در مجلات ISI منتشر می گردد.

سالانه حدود 500 مقاله دانشگاهیان شهید چمران اهواز در مجلات ISI منتشر می گردد

حقیقی، معاون پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به اینکه دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاهی جامع است و 54 گروه آموزشی را در خود جای داده، مقالاتی که از سوی دانشگاهیان آن ارائه می گردد در زمینه های مختلف است.

معاون پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز اضافه نمود: تمامی گروه های آموزشی این دانشگاه دارای مقالات پژوهشی و علمی در زمینه های مختلف هستند و بعضی از این مقالات در مجلات علمی پژوهشی داخلی منتشر می شوند و مابقی آن ها در مجلات بین المللی نشر پیدا می نمایند.

حقیقی اضافه نمود: به طور کلی تمامی مقالات منتشره دانشگاه شهید چمران اهواز در دو بخش زبان فارسی و انگلیسی حدود 2 هزار مورد برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه بعضی از مقالات دانشگاه در عرصه بین المللی شناخته شده اند، ادامه داد: سالانه حدود 500 ژورنال سطح بالای بین المللی در گروه های آموزشی مختلف از سوی دانشگاه شهید چمران اهواز در مجلات ISI ارائه می گردد.

معاون پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه اکثر مقالات دانشگاه از سوی اساتید و دانشجویان مقطع دکتری ارائه می شوند، ابراز کرد: محور مقالات دانشگاه شهید چمران اهواز، ارتباط با صنعت است و هدف از آن به دست دریافت پروژه های صنعتی و تاثیرگذار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 423

به "سالانه حدود 500 مقاله دانشگاهیان شهید چمران اهواز در مجلات ISI منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالانه حدود 500 مقاله دانشگاهیان شهید چمران اهواز در مجلات ISI منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید