زیباترین قاتل اقیانوس در آفریقا

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، خبرنگاران : فردی هنگام قدم زدن در ساحلی در آفریقای جنوبی زیباترین قاتل اقیانوس را کشف کرد.

زیباترین قاتل اقیانوس در آفریقا

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از شریان نیوز، یک زن آفریقایی هنگام قدم زدن در ساحل ماهی فیش هوک نزدیک کیپ تاون در آفریقای جنوبی، زیباترین قاتل اقیانوس را پیدا کرد.

امواج موجودی به نام Glaucus atlanticus را به ساحل انداخت و زنی به نام ماریا واگنر که در اواسط ماه جاری در یک سفر تفریحی درحال قدم زدن در سواحل فیش هوک بود آن را پیدا کرد.

واگنر درباره این موجود گفت: من قبلا چنین موجودی را ندیده ام، گرچه بیشتر عمر در این ساحل زندگی نموده ام. تا حدی شبیه عقرب دریایی است. کوچک است و طول آن حدود یک اینچ است و رنگ آن آبی و زیرش سفید است. با رنگ و طرح زیبا دیدن آن روی ماسه سفید کار سختی نبود.

این موجود اژد های آبی نیز نامیده می گردد، زیرا از یکی از گونه های دریایی بسیار کشنده و سایر حیوانات دریایی مسموم تغذیه می نماید. او سلول های گزنده را از غذای خود جذب نموده و در دوز های غلیظ تری ذخیره می نماید لذا نیش بسیار قوی تری نسبت به طعمه خود خواهد داشت.

علائم معمول نیش اژد های آبی شامل حالت تهوع، درد، استفراغ و حالت نادر حساسیت پوستی بسیار شدید است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1210

به "زیباترین قاتل اقیانوس در آفریقا" امتیاز دهید

11 کاربر به "زیباترین قاتل اقیانوس در آفریقا" امتیاز داده اند | 3.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین قاتل اقیانوس در آفریقا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید