رونمایی از یک محصول بیمه، شعار ماست

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، هر سال رونمایی از یک محصول بیمه، شعار ماست که نه تنها تحقق خواهد یافت بلکه اعتقاد داریم با توان فنی و ظرفیت های شرکت های بیمه ای قابلیت تهیه بیش از یک محصول نیز وجود دارد.

رونمایی از یک محصول بیمه، شعار ماست

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، هر سال رونمایی از یک محصول بیمه، شعار ماست که نه تنها تحقق خواهد یافت بلکه اعتقاد داریم با توان فنی و ظرفیت های شرکت های بیمه ای قابلیت تهیه بیش از یک محصول نیز وجود دارد.

در سالی که گذشت صنعت بیمه برای دوام و قوام خود کوشش های بسیاری صورت داده و کسری ذخایر در حد مطلوبی جبران و سود قابل قبولی نصیب این صنعت شده است.

پرتفوی 60 هزار میلیارد تومانی صنعت بیمه و رشد صنعت بیمه در قیاس با اقتصاد کشور، قابل دفاع است که البته اعتقاد داریم که باید کارهای جدی تری در این خصوص صورت بگیرد.

صندوق بیمه حوادث طبیعی بعد از سالها با پیگیری ها و رفت و برگشت های بسیار به نتیجه نهایی رسیده و انشالله تا آخرسال جاری آیین نامه ها و مقررات ساختاری مترتب بر آن مدون و اجرایی خواهد شد.

پرداخت هزینه ها از محل پوشش بیمه های تکمیلی، فرصت دو ماهه برای تمدید بیمه نامه های شخص ثالث، عرضه بیمه نامه مستقل کرونا، طراحی محصول بیمه ای پوشش های اقتصادی ناشی از توقف کسب و کار در ایام کرونا از جمله فعالیت هایی است که در 9 ماه اخیر توسط صنعت بیمه صورت گرفته است.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1286

به "رونمایی از یک محصول بیمه، شعار ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از یک محصول بیمه، شعار ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید