رهبر: برای ثبت نام در انتخابات دودل بودم

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، یک نماینده ادوار مجلس و داوطلب انتخابات مجلس یازدهم گفت: پس از بیانات رهبری برای ثبت نام در انتخابات دودل بودم ولی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به ما تکلیف کرد که ثبت نام کنیم.

رهبر: برای ثبت نام در انتخابات دودل بودم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

فاطمه رهبر در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه از حوزه انتخابیه تهران برای انتخابات مجلس ثبت نام نموده ام، اظهار کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از ما خواستند در انتخابات شرکت کنیم. البته من بعد از فرمایشات اخیر رهبری درباره تعداد زیاد داوطلبان انتخابات، دودل بودم که ثبت نام کنم.

وی ادامه داد: به هر حال به ما تکلیف شد در انتخابات ثبت نام کنیم. ما هم تشکیلاتی هستیم و براساس تصمیمات تشکیلات عمل می کنیم. اگر من در لیست نهایی قرار نگرفتم، سریعا انصراف خواهم داد چون لیست تهران محدود بوده و فقط شامل سی نفر می گردد.

رهبر درباره دلیل تصمیم شورای ائتلاف نیردهای انقلابی برای ثبت نام همه اصولگریان در انتخابات اعلام کرد: قبل ثبت نام نمی دانیم چه افرادی در انتخابات حضور دارند اما بعد از ثبت نام تعداد افراد و گرایش های تخصصی آنها تعیین شده و می توان تصمیم گیری دقیق برای تهیه لیست داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 538

به "رهبر: برای ثبت نام در انتخابات دودل بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبر: برای ثبت نام در انتخابات دودل بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید