شوک به تراکتور در آستانه سوپر جام؛ کاپیتان ها قراردادشان را فسخ کردند

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، تهران (پانا) - دو کاپیتان مطرح تراکتور تبریز از راه دور قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کردند تا آماده تصمیمی نو برای فوتبال خود باشند.

شوک به تراکتور در آستانه سوپر جام؛ کاپیتان ها قراردادشان را فسخ کردند

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت فوری از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

در حالی که تراکتور تبریز باید عصر فردا در سوپر جام فوتبال ایران به مصاف پرسپولیس برود، شوکی خبری طرفداران این تیم را تحت تاثیر قرار داد.

بنابر شنیده ها، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه دو کاپیتان تراکتور تبریز که پس از خاتمه لیگ قهرمانان آسیا به تمرین این تیم برنگشته اند و این روزها در آمریکا حضور دارند، با ارسال نامه ای به سازمان لیگ درخواست فسخ قرارداد خود را ارائه نموده اند و قرارداد آنها به صورت یکطرفه فسخ شده است تا بدین ترتیب هر 3 کاپیتان تراکتور که در نیم فصل اول در این تیم حضور داشتند این تیم را ترک نمایند. احسان حاج صفی یکی دیگر از کاپیتان های تراکتور بود که در نیم فصل از این تیم جدا شد و به سپاهان برگشت.

فسخ قرارداد مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در حالی اتفاق افتاده است که شنیده می گردد این دو بازیکن پا به سن گذاشته از تیمی در ام ال اس آمریکا پیشنهاد دارند و ممکن است به زودی قرارداد خود را با این تیم امضا نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1637

به "شوک به تراکتور در آستانه سوپر جام؛ کاپیتان ها قراردادشان را فسخ کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک به تراکتور در آستانه سوپر جام؛ کاپیتان ها قراردادشان را فسخ کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید