رسیدگی به مجروحان حادثه اتوبوس یزد در حال اجرا است

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: طی پیگیری های به عمل آمده قرار شده رسیدگی های درمانی لازم برای مجروحین حادثه اتوبوس سرباز معلمان استانمان انجام گردد و در صورت احتیاج اعزام آن ها به مرکز، اقدامات درمانی لازم صورت گیرد.

رسیدگی به مجروحان حادثه اتوبوس یزد در حال اجرا است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، فداحسین مالکی امروز در زاهدان اظهار کرد: با توجه به حوادث به وجود امده جاده ای از اوایل امسال استارت سوال از وزیر راه و شهرسازی در مجلس زده شد و تعدادی زیادی از نمایندگان هم همراه این موضوع شدند این همه تلفات از عید نوروز تا به امروز به هیچ اسم قابل قبول نیست.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: در روز های اول امسال چند نفر از هم استانی ها را در جاده خاش به زاهدان و بعلاوه زابل به زاهدان از دست دادیم، محور های مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان به هیچ اسم استاندارد نیستند که در همین خصوص از دکتر اسلامی در کمیسیون عمران مجلس سوال شد و جلسه بسیار چالشی بود، اما هیچکدام از نمایندگان حاضر در جلسه از جواب ایشان قانع نشد و سوال در صحن علنی مجلس قابل پیگیری هست.

وی ادامه داد: مطابق آمار های پلیس راهور متاسفانه در ایام تعطیلات و مسافرت آمار کشته های ناشی از حوادث ترافیکی در کشور به اوج خود می رسد که این موضوع نشان وجود مشکل در زیرساخت های جاده ای ما است.

مالکی اعلام کرد: متاسفانه چند شب قبل اتوبوس حامل خبرنگاران عزیزمان را از دست دادیم که از همینجا ابراز همدردی مردم استان را با بازماندگان این عزیزان اعلام میدارم، اما درست پس از آن حادثه اتوبوس سربازان پاک استانمان به سنگینی این درد اضافه نمود.

وی گفت: متاسفانه در وزارت راه این انگیزه وجود ندارد که مسائل اینچنینی رفع گردد علاوه بر آن استان سیستان و بلوچستان به اسم دومین استان پهناور کشور در آینده نزدیک تبدیل خواهد شد به مهم ترین شاه راه حیاطی کشور با توجه به بندر چابهار که این زیرساخت ها قابل قبول نخواهد بود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: در مورد مجروحین حادثه اتوبوس سرباز معلمان استانمان هم طی پیگیری های به عمل آمده قرار بر آن شد رسیدگی های درمانی لازم انجام گردد و در صورت احتیاج اعزام آن ها به مرکز تا اقدامات درمانی لازم صورت پذیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1669

به "رسیدگی به مجروحان حادثه اتوبوس یزد در حال اجرا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسیدگی به مجروحان حادثه اتوبوس یزد در حال اجرا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید