دیدارهای ظریف با مقامات اروپایی، هندی و استرالیایی

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران با مقامات هندی، استرالیایی و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دهلی نو ملاقات کرد.

دیدارهای ظریف با مقامات اروپایی، هندی و استرالیایی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با قیمت تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ابتدا صبح امروز در یک صبحانه کاری با همتای هندی خود، آخرین تحولات روابط دو جانبه به ویژه در زمینه مالی و شرایط منطقه ای را آنالیز کرد.

ملاقات ظریف با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا

جوزف بورل نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور سیاست خارجی صبح امروز در دهلی نو با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ملاقات و مصاحبه کرد.

در این ملاقات که برای نخستین بار پس انتصاب وی انجام می شد، دکتر ظریف انتصاب آقای بورل را تبریک گفت و آمادگی خود را برای همکاری نزدیک با وی خاطرنشان کرد.

در ادامه دکتر ظریف در یک مصاحبهی صریح و مستند و با برشمردن اشتباهات و بی عملی اروپایی ها در قبال تعهدات شان در برجام، اقدام اخیر سه کشور اروپایی و ادعاهای آنها را مردود خواند و خواهان تصحیح رفتار آنان در قبال ایران و برجام شد.

ملاقات ظریف با همتای استرالیایی

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و استرالیا در دهلی نو ملاقات و در مورد روابط دوجانبه از جمله مسائل کنسولی مصاحبه و گفتگو کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 579

به "دیدارهای ظریف با مقامات اروپایی، هندی و استرالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدارهای ظریف با مقامات اروپایی، هندی و استرالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید