دستیابی به خروجی کاربردی در سیستم، هدف انجام پژوهش است

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، خبرنگاران/سمنان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت:دستیابی به خروجی کاربردی در یک سیستم اداری بر اساس داده های موجود، هدف اصلی توجه و اجرای پژوهش است.

دستیابی به خروجی کاربردی در سیستم، هدف انجام پژوهش است

منصوری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان روز سه شنبه 18 آبان 1400 در جلسه شورای پژوهش استانداری سمنان، گفت: مدیریت بهره وری همیشه یکی از چالش های جدی در نظام اداری بوده است که ما باید با اجرای طرح های پژوهشی مناسب و کابردی، در راستای تقویت آن گام برداریم.

وی اضافه نمود: در حوزه مدیریت منابع انسانی با تمام پیچیدگی های که در آن وجود دارد، احصاء شاخص ها اقدامی چالشی و حائز اهمیت است.

منصوری ادامه داد: امیدواریم کار پژوهشی خوب، کارآمد و کاربردی تدوین و سپس در داخل مجموعه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی پیاده سازی گردد و در ادامه بتوان آن را به سایر دستگاه ها تعمیم داد.

معاون استاندار سمنان با تاکید بر اینکه ارزیابی شرایط موجود در بحث نقاط ضعف و قوت حائز اهمیت است، خاطر نشان کرد: ما باید خروجی سیستم را پایش کنیم و ضمن اجرای طرح های پژوهشی مطلوب، با داده های موجود خروجی های بهتری دریافت کنیم.

وی اعلام کرد: شناسایی وضع موجود بهره وری در سازمان و برنامه ریزی برای رسیدن به وضع مطلوب در قالب اجرای برنامه های بهبود بهره وری از مولفه های مورد انتظار در حوزه طرح های پژوهشی مرتبط با بهره وری در یک سیستم است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در سرانجام اذعان داشت: ما معتقدیم اگر کاری انجام نگیرد، بهتر از آن است که اقدامی صورت گیرد که نتوان از آن به صورت کاربردی بهره برداری کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1821

به "دستیابی به خروجی کاربردی در سیستم، هدف انجام پژوهش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستیابی به خروجی کاربردی در سیستم، هدف انجام پژوهش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید