درخشش سازمان مالی کوثر در پنجمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت، اعطای تقدیرنامه ویژه به مدیرعامل سازمان

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، آئین پنجمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت با حضور مقامات و مدیران ارشد نهاد های انقلابی و نمایندگان شرکت های حاضر در این جایزه، امروز یکشنبه 6 تیرماه 1400 با معرفی برگزیدگان و تقدیر ویژه از محمدرضا اسکندری مدیرعامل سازمان مالی کوثر به کار خود پایان داد.

درخشش سازمان مالی کوثر در پنجمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت، اعطای تقدیرنامه ویژه به مدیرعامل سازمان

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، آئین اختتامیه پنجمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت با حضور دکتر محمدجواد ایروانی رئیس شواری سیاست گذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت، مهندس سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مهندس محمدرضا اسکندری مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره سازمان مالی کوثر و سایر مدیران نهاد های انقلابی و نمایندگان شرکت های حاضر در این جایزه، امروز یکشنبه 6 تیرماه 1400 به صورت نیمه حضوری و برخط برگزار شد.

بنا به اعلام دبیرخانه جایزه ملی تعالی و پیشرفت کشور یکی از اهداف برگزاری این دوره ها، ارتقای کیفیت و بهره وری شرکت های مالی است که در پنجمین دوره این جایزه سهم مشارکت گروه های کسب و کار کشاورزی و دامپروری و ساختمان و خدمات وابسته بیشتر از حوزه های دیگر مالی بوده است. سازمان مالی کوثر با 28 شرکت تابعه خود در پنجمین دوره از این جایزه ملی شرکت نموده است و توانست به رتبه های برتر و سطوح متنوع ارزیابی این دوره دست یابد.

تقدیر ویژه از مدیرعامل سازمان مالی کوثر در پنجمین دوره جایزه تعالی و پیشرفت

از جمله رویداد های بی سابقه در این دوره از جایزه ملی تعالی و پیشرفت، اعطای تقدیرنامه ویژه رئیس شورای سیاستگذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت به مهندس محمدرضا اسکندری مدیرعامل سازمان مالی کوثر، به خاطر ایفای نقش مؤثر در پروژه های عظیم ملی و تحریم شکنانه و جدیت و اهتمام نسبت به پیگیری و اجرای پروژه های بهبود در فرآیند پنجمین دوره این جایزه ملی بود.

سازمان مالی کوثر حائز تندیس بلورین و تقدیرنامه 5 ستاره جایزه ملی تعالی و پیشرفت

در انتهای دوره بیش از شش ماهه ارزیابی شرکت های مالی زیرمجموعه نهاد های انقلابی، گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، حائز رتبه تندیس بلورین و گروه سرمایه گذاری عمران و ساختمان مشخص کوثر، توانست تندیس تقدیرنامه 5 ستاره را به خود اختصاص دهند.

بعلاوه شرکت های توسعه مکاهماسیون و صنایع کشاورزی کوثر، فراوری و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر، مرغ اجداد زربال و مرغک، پیروز به کسب تقدیرنامه چهار ستاره شدند و شرکت های سیمکات، ماهان، جمکو، مرغ مادر دیزباد و گروه سرمایه توسعه صنایع و معادن کوثر، تقدیر نامه سه ستاره را دریافت کردند.

نام و نوع نتیجه حاصله سایر شرکت ها هم به این ترتیب است:

- سطح تقدیر نامه - دو ستاره: شرکت سرمایه گذاری آوانوین، شهاب، مدیریت فراوری برق زاگرس کوثر و کارخانجات پنبه و دانه های روغنی خراسان

- سطح تقدیرنامه - یک ستاره: گروه سرمایه گذاری توسعه صنعت کوثر صبا، شرکت های آبزی اکسیر کوثر، پیشگامان کشاورزی کوثر، خدمات بازرگانی تحفه، خوراک دام پارس، کشت و صنعت اشراق، کشت و صنعت خاوردشت و کشت و صنعت شریف آباد

- و 5 شرکت تابعه دیگر در سطح تعهد به تعالی قرار گرفتند.

لازم به ذکر است پنجمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت با رشد 31 درصدی مشارکت و با حضور 190 شرکت و موسسه در قالب 12 گروه کسب و کار برگزار شد و بر همین اساس مراسم اهدای جوایز به صورت نیمه حضوری و برخط (آنلاین) در تاریخ ششم تیرماه 1400 با حضور روسای نهاد های انقلابی و مدیران شرکت های برتر برگزار گشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1622

به "درخشش سازمان مالی کوثر در پنجمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت، اعطای تقدیرنامه ویژه به مدیرعامل سازمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش سازمان مالی کوثر در پنجمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت، اعطای تقدیرنامه ویژه به مدیرعامل سازمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید