خرید اقلام مورد احتیاج صنایع هرمزگان باید از خود استان تأمین گردد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، خبرنگاران/هرمزگان رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: از مدیران عامل صنایع و بنگاه های مالی استان درخواست داریم خریدهای مورد احتیاج صنایع را از خود استان تهیه نمایند.

خرید اقلام مورد احتیاج صنایع هرمزگان باید از خود استان تأمین گردد

احمد مرادی در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه مردم استان باید از مواهب و مزایای استقرار صنایع در استان بهره مند شوند و نباید فقط آلایندگی ها و تخریب محیط زیست مال آنها باشد، اضافه کرد: از مدیران عامل صنایع و بنگاه های اقتصادی استان درخواست داریم خریدهای مورد احتیاج صنایع را از خود استان تهیه نمایند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه صنایع به این اقدام، موجب رونق فضای کسب و کار و گردش اقتصادی در استان خواهد شد، توضیح داد: با این اقدام صنایع، شاهد بهبود شرایط اقتصادی کسبه و اقشار مختلف مردم استان خواهیم شد.

مرادی با قدردانی از بعضی از صنایعی که در امر مسئولیت اجتماعی و اشتغالزایی در استان پیشقدم بوده اند، اعلام نمود: بعضی از صنایع، داوطلبانه مبادرت به انجام مسئولیت های اجتماعی و خرید های مورد احتیاج از استان می نمایند که این کار باید الگوی صنایع دیگر باشد.

وی در سرانجام گفت: با احساس مسئولیت و تعهد اجتماعی صنایع، میشود در بازه زمانی کوتاه،اشتغال پایدار و رونق اقتصادی را در استان ایجاد نمود که ارمغان آن، رضایتمندی مردمی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1725

به "خرید اقلام مورد احتیاج صنایع هرمزگان باید از خود استان تأمین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید اقلام مورد احتیاج صنایع هرمزگان باید از خود استان تأمین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید