خبرنگاران زمینهای بلااستفاده در شهرکهای صنعتی به سرمایه گذاران واگذار می گردد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، مشهد- خبرنگاران- مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: اراضی واگذار شده در شهرکهای صنعتی کشور که تا به امروز به واحد یا خط فراوری تبدیل نشده است پس گرفته و به سرمایه گذاران نیازمند واگذار می گردد.

خبرنگاران زمینهای بلااستفاده در شهرکهای صنعتی به سرمایه گذاران واگذار می گردد

علی رسولیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد اضافه نمود: این اراضی در سطح کل شهرکهای صنعتی ایران شناسایی می گردد و در صورتی که عملیات ساخت واحد روی آن انجام نگرفته باشد در چارچوب قانون به مزایده گذاشته می گردد.

وی افزود: ممکن است افرادی باشند که به دلیل داشتن مسائل یا متاثر از شرایط بد مالی، توانایی ساخت واحد تولیدی را از دست داده باشند که این مهم در بازپس گیری اراضی آنها در شهرکهای صنعتی مورد توجه قرار می گیرد اما هدف شرکت شهرکهای صنعتی، فعال سازی واحدهای تولیدی در همه زمینهای واگذار شده به تولیدکنندگان است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: از این پس، میزان پیشرفت همه زمینهایی که به تولیدکنندگان برای ساخت واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی کشور واگذار می گردد به طور دقیق رصد می گردد تا به توسعه صنعتی مناطق یاری گردد و زمین بدون بهره برداری مناسب در شهرکها باقی نماند.

سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و شرکت های استانی تابعه آن هم اکنون با دارا بودن 823 شهرک و ناحیه صنعتی و سه منطقه ویژه مالی درحال بهره برداری، 78 شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، 6 شهرک فناوری، 38 مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، 2 مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم افزاری، 90 هزار و 74 قرارداد منعقده و بهره برداری از 46 هزار و 822 واحد صنعتی و سه هزار و 78 واحد کارگاهی، زمینه اشتغال مستقیم 941 هزار و 558 نفر را در سراسر کشور فراهم نموده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1393

به "خبرنگاران زمینهای بلااستفاده در شهرکهای صنعتی به سرمایه گذاران واگذار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران زمینهای بلااستفاده در شهرکهای صنعتی به سرمایه گذاران واگذار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید