خبرنگاران صندلی فوتبال کرمانشاه باید ارتقا یابد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، کرمانشاه- خبرنگاران- سرپرست فدراسیون فوتبال با اشاره به ظرفیت های فوتبالی بسیاری که در کرمانشاه وجود دارد، گفت: صندلی فوتبال کرمانشاه این نیست و همه باید یاری نمایند تا این استان به صندلی واقعی خود دست یابد.

خبرنگاران صندلی فوتبال کرمانشاه باید ارتقا یابد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، حیدر بهاروند روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان کرمانشاه اضافه کرد: رییس هیات فوتبال باید از همه ظرفیت های موجود در استان بهره بگیرد و اعضای مجمع هم باید نسبت به وظایف خود مطلع باشند و از ابزارهای نظارتی خود برای پیشرفت فوتبال در کرمانشاه بهره بگیرند.

وی استاندار کرمانشاه را فردی علاقه مند به فوتبال دانست و گفت: وجود چنین استانداری برای کرمانشاه نعمت است و باید از این ظرفیت برای توسعه فوتبال کرمانشاه بهره ببرید چون ممکن است استاندار بعدی هیچ اعتقادی به فوتبال و توسعه آن نداشته باشد.

بهاروند ادامه داد: استان های غرب کشور استعدادهای بسیاری در رده های سنی مختلف دارند که باید فعال شوند و همچنین هیات های شهرستانی که امروز کمترین امکانات را دارند تقویت آنها در دستور کار باشد.

سرپرست فدراسیون فوتبال بر تقویت بخش خصوصی و جذب اسپانسر برای اداره تیم های استان تاکید نمود و گفت: کسی از مرکز پول نمی دهد تا شما تیمداری کنید باید بخش خصوصی را تقویت و با برنامه ریزی و کوشش فراوان، کرمانشاه را به صندلی واقعی خود در فوتبال کشور برسانید.

علی محبی زنگنه در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان کرمانشاه توانست با کسب 15 رای برای چهارمین دوره متوالی رییس این هیات باقی بماند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1337

به "خبرنگاران صندلی فوتبال کرمانشاه باید ارتقا یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صندلی فوتبال کرمانشاه باید ارتقا یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید