خبرنگاران بایدن برنامه مبارزه 100 روزه با کرونا را خاطرنشان کرد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، نیویورک- خبرنگاران- رئیس جمهوری منتخب آمریکا، استفاده از ماسک، واکسیناسیون نظامیان آمریکایی و بازگشایی بیشتر مدارس را برنامه 100 روزه خود برای مبارزه با کرونا خاطرنشان کرد.

خبرنگاران بایدن برنامه مبارزه 100 روزه با کرونا را خاطرنشان کرد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سفرها بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، جو بایدن روز سه شنبه در یک نطق مطبوعاتی اضافه کرد این برنامه ها در مشورت با دکتر آنتونی فاوچی رئیس موسسه ملی مبارزه با بیماری های عفونی و واگیردار آمریکا، اتخاذ شده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری فعلی آمریکا با فاوچی دچار اختلاف بود و حاضر نشد از نظرات وی برای مهار کرونا تبعیت کند.

رئیس جمهوری منتخب ایالات متحده تاکید نمود همه باید در این 100 روز از ماسک استفاده نمایند؛ 100 میلیون واکسن باید به نظامیان آمریکایی تزریق گردد و بیشتر مدارس آمریکا در 100 روز نخست دولت او بازگشایی خواهند شد در صورتی که کنگره اقدام کند.

بعضی از کارشناسان بهداشتی تاکید می نمایند در 100 روز، کووید-19 سرانجام نمی یابد اما می توانند گسترش آن را متوقف سازند.

آمریکا در حال حاضر با ابتلای حدود 15 میلیون و 100 هزار نفر به ویروس کرونا، رتبه نخست همه گیری را در دنیا به خود اختصاص داده است.

همچنین نزدیک به 286 هزار نفر هم جان خود را در این کشور در اثر بیماری کووید-19 از دست داده اند در حالیکه ترامپ بارها مدعی شده بود که این ویروس، مهم نیست و همچون معجزه ای ناپدید خواهد شد.

رئیس جمهوری آمریکا، هرگز حاضر نشد مقررات بهداشتی مربوط به این همه گیری را رعایت کند و علاوه بر خود و همسرش، بستگان و نزدیکان وی همچون رودی جولیانی وکیل شخصی ترامپ، به این ویروس مبتلا شدند.

اینها خود عامل گسترش ویروس بودند و روز سه شنبه هم اعلام شد ،وکیل دیگر ترامپ که در کنار جولیانی مشغول شکایت انتخاباتی بوده، گرفتار کرونا شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1278

به "خبرنگاران بایدن برنامه مبارزه 100 روزه با کرونا را خاطرنشان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بایدن برنامه مبارزه 100 روزه با کرونا را خاطرنشان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید