حضور وزیر فرهنگ در کمیسیون فرهنگی مجلس

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در تشریح آنالیز های جلسه امروز عصر کمیسیون متبوع خود از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه اطلاع داد.

حضور وزیر فرهنگ در کمیسیون فرهنگی مجلس

مجید نصیرایی در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد جلسه امروز عصر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز عصر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه کمیسیون حضور پیدا کرد و گزارشی از عملکرد خود ارائه کردند، همچنین اعضای کمیسیون دغدغه ها، گلایه ها و مباحث خود را در حوزه فرهنگ و ارشاد مطرح کردند، وزیر نیز دلیل بخشی از مسائل حوزه کاری خود را مسئله اعتبار و منابع مطرح کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به جلساتی که پیشتر کمیسیون فرهنگی با وزرای ورزش و جوانان و میراث فرهنگی وگردشگری برگزار نموده گفت: کوشش ما در کمیسیون تا به امروز بر این بوده که یک فضای تعاملی را با وزرا پیش ببریم، ما بیشتر تا به امروز کوشش داشتیم از نگاه وزرا در حوزه کاری خود نسبت به مباحث فرهنگی کشور مطلع شویم و این موضوع را آنالیز کنیم که آنها مسائل حوزه کاری خود را چگونه پیش می برند.

وی اضافه نمود: البته از هفته آینده سوالاتی که از وزرا در دستور کار کمیسیون مطرح است آنالیز می گردد که وزرا باید در کمیسیون حاضر شوند و به سوالات پاسخ دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1087

به "حضور وزیر فرهنگ در کمیسیون فرهنگی مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور وزیر فرهنگ در کمیسیون فرهنگی مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید