تعداد زیاد فیلم ها نشست مطبوعاتی جشنواره کن را عقب انداخت

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، جشنواره فیلم کن 2021 نشست مطبوعاتی خود و در نتیجه انتشار فهرست فیلم های حاضر در این دوره را یک هفته عقب انداخت.

تعداد زیاد فیلم ها نشست مطبوعاتی جشنواره کن را عقب انداخت

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، در حالی که قرار بود کنفرانس مطبوعاتی جشنواره فیلم کن برای معرفی فیلم های منتخب سال جاری اواخر ماه می برگزار گردد، این نشست یک هفته عقب انداخته و به 3 ژوئن (13 خرداد) موکول شده است.

دلیل این تغییر تاریخ معرفی فیلم های سال جاری انبوه فیلم هایی است که سال جاری به جشنواره ارسال شده اند. به همین دلیل انتظار می رود بخش رسمی جشنواه به ویژه بخش مسابقه، گسترده تر از همواره و حد معمول باشد.

در سال های معمولی، وقتی که جشنواره در ماه می برگزار می شد، فهرست فیلم های منتخب یک ماه زودتر از آغاز جشنواره اعلام می شد.

کن قرار است افتتاحیه خود را 6 جولای برگزار کند و آغازگر سال جاری جشنواره فیلم رمانتیک موزیکال آنت ساخته لئوس کاراکس با بازی آدام درایور و ماریون کوتیار است.

انتظار می رود دوره 2021 از نظر حضور ستاره ها کم فروغ نباشد. در همین حال دو فیلم از فیلم های حاضر در این دوره که توسط رییس جشنواره یعنی تیری فرمو حضورشان تا به امروز تایید شده آنت و بندتا ساخته پل ورهوفن هستند.

فیلم های دیگری که احتمال حضور آن ها می رود شامل روز پرچم شان پن، قدرت سگ ساخته جین کمپیون، منطقه 13 پاریس ساخته ژاک اودیار، یک قهرمان اصغر فرهادی، نانی مورتی با سه طبقه، جولیا دوکورنائو با تیتان، امانوئله برکات با در زمان حیات او هستند.

سال جاری ریاست بخش رقابتی جشنواره فیلم کن با اسپایک لی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1579

به "تعداد زیاد فیلم ها نشست مطبوعاتی جشنواره کن را عقب انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد زیاد فیلم ها نشست مطبوعاتی جشنواره کن را عقب انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید