نیمار: به عنوان هدیه تولدم آرزوی یک متاتارسال جدید دارم!

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، ستاره برزیلی تیم پاری سن ژرمن در اظهارنظر احساسی هواداران و دوستان خود را تحت تأثیر قرار داد.

نیمار: به عنوان هدیه تولدم آرزوی یک متاتارسال جدید دارم!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ESPN، نیمار همچون سال گذشته در حساس ترین مقطع فصل مصدوم است. این بار او به دلیل شکستگی استخوان کف پایش (متاتارسال) در بازی مقابل استراسبورگ (سوم بهمن) در جام حذفی فرانسه، 10 هفته خانه نشین شده و دو بازی حساس تیمش مقابل منچستریونایتد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست می دهد.

نیمار یکشنبه این هفته 27 ساله شد و در مراسمی که به همین مناسب با حضور جمعی از دوستان و اعضای خانواده اش در پاریس برگزار گردید، جملاتی را بیان نمود که نشان می داد او از بازماندن از همراهی PSG ناراحت است.

او با لحنی احساسی و با چشمانی که اشک در آن حلقه زده بود، گفت: چیزی که من امروز بیش از همه به عنوان هدیه تولدم می خواستم، یک متاتارسال (یکی از سه استخوان اساسی در کف پا) جدید بود تا می توانستم با آن به زمین بازی بروم، بجنگم و کاری که بیش از همه دوست دارم را انجام دهم و آن فوتبال بازی کردن.

نیمار در صحبت هایش فاش کرد که به خاطر مصدومیتش حتی به فکر لغو جشن تولدش هم افتاده است اما بعد از صحبت با دوستان خود تصمیم گرفته که اوقات خوبی را در کنار میهمان این مراسم سپری کند.

ستاره برزیلی PSG ادامه داد: با عصا راه رفتن در این مدت برایم بسیار سخت بوده است. هر ورزشکاری می نماید که این کار چقدر سخت است. هم تیمی هایم در این مدت از هر لحاظ به من یاری نموده اند و به من قوت قلب داده اند تا در سریع ترین زمان ممکن برگردم.

این دومین بار در 5 سال اخیر است که استخوان متاتارسال پای راست نیمار آسیب می بیند و دقیقاً در همان مقطعی از فصل اتفاق افتاده است که فصل گذشته نیز اتفاق افتاده بود. در ابتدا تصور می شد که ادامه فصل را از دست می دهد اما معاینات بعدی متخصصان نشان داده که او می تواند در اواسط ماه آوریل برگردد و این بدان معناست که او در صورت پیروزی تیمش مقابل منچستریونایتد، به دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 خرداد 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 81

به "نیمار: به عنوان هدیه تولدم آرزوی یک متاتارسال جدید دارم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمار: به عنوان هدیه تولدم آرزوی یک متاتارسال جدید دارم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید