تور هند: راهنمای خرید در دهلی، هند (قسمت سوم)

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، دهلی مانند سایر مرکز های جهان، تعداد زیادی مرکز خرید لوکس و مجلل دارد. این مراکز خرید در کنار بازارهای مختلف محلی و سنتی، مهم ترین مراکز تجاری دهلی را تشکیل می دهند. در این قسمت از راهنمای خرید در دهلی، تعدادی از برترین و بزرگ ترین مراکز خرید این شهر را معرفی می کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

تور هند: راهنمای خرید در دهلی، هند (قسمت سوم)

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

زمانی که صحبت از خرید محصولات شیک و باکیفیت باشد، اولین چیزی که به آن فکر می کنیم، مراکز خرید بزرگ و لوکس هستند. دهلی در مجموع در حدود 100 مرکز خرید بزرگ دارد. بدون شک سر زدن به همه این مراکز امکان پذیر نیست. بنابراین باید قبل از سفر در خصوص برترین و بزرگ ترین مراکز خرید که به سادگی در دسترس باشند، اطلاع کسب کنید. در این قسمت از راهنمای خرید، چند مورد از برترین مراکز خرید دهلی را معرفی می کنیم.

سلکت سیتی واک (Select Citywalk)

مرکز خرید سلکت سیتی واک، در منطقه Saket در دهلی نو واقع شده است. این مجموعه بزرگ از دفاتر تجاری، آپارتمان ها و فضاهای عمومی تشکیل شده است و در اکتبر سال 2007 شروع به کار نموده است. این مجموعه که در جنوب دهلی واقع شده است دارای سه بخش و 180 فروشگاه است که به مشهورترین برندهای داخلی و بین المللی پوشاک اختصاص دارند. در این مرکز خرید، نام های مشهوری چون کلوین کلاین، فرنچ کالکشن، لا سنزا، لیوایز، آرمانی، نکست، زارا و... را خواهید دید. برندهای مطرح لوازم آرایشی هم در این مجموعه وجود دارند.

این مرکز خرید، یک فودکورت 930 مترمربعی دارد. برترین و مشهورترین رستوران های دهلی در این مجموعه، غذاهای متنوع از سراسر جهان را عرضه می نمایند. از دیگر امکانات این مرکز، مجموعه سینمایی زیرمجموعه سینماهای زنجیره ای PVR است که شش پرده و در مجموع برای 1235 نفر ظرفیت دارد.

یک میدان فضای باز هم در این مجموعه قرار گرفته است که برای برگزاری جشنواره های هنری، نمایشگاه ها و اجراهای مختلف از آن استفاده می گردد. این فضای باز، 9300 مترمربع وسعت و یک آمفی تئاتر روباز دارد. آب نما و فضای سبز، این قسمت از مجموعه را به زیبایی زینت داده است.

سلکت سیتی واک، بزرگ ترین و پربازدیدترین مرکز خرید دهلی است که هر روز از ساعت 10 صبح تا 11 شب فعالیت می نماید. وجود یک محوطه بازی بچه ها و امکانات تفریحی دیگر، باعث شده که به مکانی عالی برای گذراندن یک تفریح چند ساعته تبدیل گردد. نزدیک ترین ایستگاه مترو به این مجموعه تجاری، ایستگاه مالویا ناگار (Malviya Nagar) است.

مرکز خرید DLF Emporio

این مرکز خرید در سال 2007 به عنوان یکی از گران ترین مراکز خرید این کشور انتخاب شده است. بیش از 130 برند از جمله 70 برند بین المللی در این مرکز تجاری نمایندگی دارند که از میان آنها می توان به گوچی، آرمان، کارتیه، تام فورد، ورساچه، مایکل کورس و... اشاره نمود. نزدیک ترین ایستگاه مترو به این مجموعه، ایستگاه Hauz Khas است. رستوران های این مجموعه غذاهای بین المللی از 7 کشور مختلف جهان را سرو می نمایند.

مرکز خرید DLF Promenade

این مرکز خرید یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین مراکز خرید جنوب دهلی است. مجموعه سینمایی بزرگ این مرکز شامل 7 پرده و ظرفیت 1140 نفر است. یک آب نمای موزیکال در این مرکز وجود دارد و بزرگ ترین صفحه نمایش LED شهر در کنار این آب نما واقع شده است. زمین بازی روباز و محوطه مخصوص بازی بچه ها به نام کیدی لند (Kiddyland) در این مجموعه میزبان خانواده ها و دوستداران خرید است. ایستگاه متروی Hauz Khas نزدیک ترین ایستگاه مترو به این مجموعه است.

مرکز خرید Ansal Plaza

این مرکز خرید که در جنوب دهلی واقع شده است در سال 1999 افتتاح شده است و اولین مرکز خرید بزرگ دهلی است. این مجموعه دارای آمفی تئاتر و پارکینگی با ظرفیت 1000 ماشین است. به وسیله ایستگاه متروی Moolchand می توانید به این مرکز خرید دسترسی داشته باشید.

این مرکز خرید در منطقه لوکس Andrews Ganj واقع شده است. در آن می توانید نام برندهای برتر جهان در زمینه های مختلف را مشاهده کنید.

مرکز خرید سیتی اسکوئر (City Square Mall)

این مرکز خرید در یکی از برترین و لوکس ترین منطقه ها غرب دهلی یعنی Shivaji Place واقع شده است. در این مجموعه تجاری، طیف وسیعی از برندهای داخلی و بین المللی، نمایندگی دارند. در این مرکز علاوه بر فروشگاه های پوشاک و سایر کالاها، فودکورت و رستوران هم وجود دارد. نزدیک ترین ایستگاه مترو به این مرکز، ایستگاه Rajouri Garden است.

مرکز خرید TDI Mall

این مرکز خرید در منطقه تجاری Shivaji Place واقع شده است و نزدیک ترین ایستگاه مترو به این مجموعه، ایستگاه Rajouri Garden است. این مجموعه دارای بخش های مختلفی چون هتل پنج ستاره، ساختمان های تجاری و اداری و اوت لت های مختلف است.

این مرکز خرید چهار طبقه به همراه دو طبقه پارکینگ دارد. قسمت اصلی آن، تالار بزرگی است که فروشگاه ها در آن قرار دارند. در این مجموعه، برندهای مطرح داخلی و بین المللی نمایندگی دارند از جمله لیوایز، آدیداس، ریباک و...

علاوه بر رستوران های متعدد، یک فودکورت هم در مجموعه، پذیرای خریداران است.

مرکز خرید مترو واک (Metro Walk)

مترو واک یک مرکز خرید و یک پارک تفریحی در منطقه Rohini شهر دهلی است. در این مجموعه ، یک محدوده خرید روباز وجود دارد که اوت لت های برندهای برتر داخلی و خارجی از جمله ریباک و نایکی را میزبانی می نماید. تعداد زیادی رستوران و فودکورت هم در این مجموعه وجود دارد. پارک تفریحی این مجموعه که Adventure Island نام دارد، مساحت 250 هزار مترمربعی را در بر گرفته است. یک دریاچه بزرگ، این پارک را از مرکز خرید جدا می نماید. وجود رستوران ها و کافه ها و مراکز تفریح بچه ها و بزرگسالان، باعث شده این مجموعه تفریحی و تجاری، مکانی عالی برای گذراندن تفریحات خانوادگی و خرید باشد.

نزدیک ترین ایستگاه مترو به این مجموعه، ایستگاه Rithala است.

مرکز خرید آمبیانس (Ambience Mall)

این مرکز خرید برترین مکان برای خرید انواع کالاها و وسایل مورد احتیاج هم برای گردشگران و هم برای اهالی است. این مجموعه بیش از 230 فروشگاه و اوت لت دارد. وجود یک پارکینگ بزرگ با ظرفیت 4000 اتومبیل از ویژگی های این مرکز خرید بزرگ است. این مجموعه در سال 2007 افتتاح شده و به سرعت به یکی از برترین مراکز خرید هند تبدیل شده است. این مرکز در این مدت توانسته عناوین مختلفی چون برترین مرکز خرید سال و تحسین شده ترین مرکز خرید سال را به دست آورد. برندهای مطرح داخلی و بین المللی مختلفی چون زارا، H&M، گپ، مک دونالد و... در این مجموعه نمایندگی دارند. علاوه بر مراکز تجاری، سالن بولینگ و اسکیت روی یخ هم در این مجموعه وجود دارد.

منبع: کجارو / amazingindiablog.in
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1861

به "تور هند: راهنمای خرید در دهلی، هند (قسمت سوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: راهنمای خرید در دهلی، هند (قسمت سوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید