تشکیل پلیس ساختمان تسهیل کننده مدیریت شهری است

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، خبرنگاران: کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر شهرکرد، تشکیل پلیس ساختمان را از مهمترین برنامه های خود برشمرد و گفت: تشکیل پلیس ساختمان بار زیادی را از روی دوش شهرداری ها بر می دارد.

تشکیل پلیس ساختمان تسهیل کننده مدیریت شهری است

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

اشکبوس فرامرزی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در شهرکرد اظهار کرد: تعهد و تخصص دو امر مهم برای ایفای هر رسالت و نقشی است و اعضای شورای شهر هم باید به این دو مقوله مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعهد در هر کاری منجر به دست یابی به نتایج مطلوب می گردد، اضافه نمود: برخورداری از باورهای عمیق دینی و تعهد در هر امری می تواند راهگشا باشد و من نیز همیشه کوشش کردم در مسئولیت هایی که برعهده ام گرفته ام به این امر پای بند باشم.

فرامرزی توضیح داد: کسی که ایمان و اعتقاد نداشته باشد نمی تواند به درستی مسائل مردم را حل نماید و از تخصص خود در راستا خدمت به مردم و نظام بهره بگیرد.

این کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر شهرکرد، تشکیل پلیس ساختمان را از مهمترین برنامه های خود برشمرد و گفت: تشکیل پلیس ساختمان بار زیادی را از روی دوش شهرداری ها برمی دارد و همچنین مردم دیگر دغدغه های مربوط به شهرداری را ندارند.

فرامرزی اضافه نمود: تشکیل معاونت امور فرهنگی و تشکیل شوراهای محله از جمله اموری است که می تواند مکمل پلیس ساختمان باشد و از این طریق حقوق شهروندی و فرهنگ شهرنشینی سامان داده می گردد.

وی، تشکیل شورای محله را از الزامات مدیریت شهری دانست و گفت: با ایجاد این شوراها در هر محله مسائل موجود به وسیله آن آنالیز و به شورای شهر گزارش داده می گردد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 811

به "تشکیل پلیس ساختمان تسهیل کننده مدیریت شهری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل پلیس ساختمان تسهیل کننده مدیریت شهری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید