طراحی باغ ویلا: برگزیدگان جشنواره های باغ دانایی و بوی کاغذ در فارس معرفی شدند

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در فارس، اسامی برگزیدگان جشنواره شعر باغ دانایی با موضوع کتاب، کتابخوانی و کتابدار و جشنواره خاطره و دل نوشته بوی کاغذ اعلام شد.

طراحی باغ ویلا: برگزیدگان جشنواره های باغ دانایی و بوی کاغذ در فارس معرفی شدند

جهت دریافت خدمات طراحی باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

بر این اساس، 52 نفر در جشنواره شعر در باغ دانایی شرکت کردندکه از این تعداد 6 اثر برگزیده شد و از بین آثار ارسالی کتابداران در جشنواره خاطره و دل نوشته بوی کاغذ نیز 3 اثر شایسته تقدیر شناخته شد.

محمودرضا برامکه، سیدمهدی موسوی نیا، هادی فردوسی، معصومه مرادی، فاطمه فاضلی و عبدالرضا قیصری برندگان جشنواره شعر در باغ دانایی و زهرا الطافی، رقیه عشقی و مریم رضایی گرجایی برندگان جشنواره خاطره و دل نوشته بوی کاغذ شدند.

به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، محفل ادبی قندپارسی اداره کل کتابخانه های عمومی فارس با همکاری انجمن ادبی شهر شعر، جشنواره شعر در باغ دانایی را ویژه شاعران و ادیبان استان فارس برگزار کرد. در این جشنواره از تمامی شاعران و ادیبان استان فارس دعوت شده بود با سرایش آثار فاخر با موضوع یار مهربان در ترویج فرهنگی کتابخوانی و آشتی عموم مردم با کتاب و کتابخانه های عمومی همراه شوند.

به همین دلیل، جشنواره خاطره و دل نوشته بوی کاغذ ویژه کتابداران استان فارس نیز برگزار گردید که کتابداران استان فارس فرصت داشتند، تا اول آذرماه 1400 آثار خود را در قالب خاطره و دل نوشته ارسال نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1830

به "طراحی باغ ویلا: برگزیدگان جشنواره های باغ دانایی و بوی کاغذ در فارس معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی باغ ویلا: برگزیدگان جشنواره های باغ دانایی و بوی کاغذ در فارس معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید