برگزاری لیگ بازی های رایانه ای و الکترونیکی در ماه رمضان

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از تداوم ارائه آموزش های ورزش همگانی از طریق فضای مجازی خبر داد و گفت: در ماه مبارک رمضان با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های ویژه ای در حوزه ورزش شهروندی اجرا می شود.

برگزاری لیگ بازی های رایانه ای و الکترونیکی در ماه رمضان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، امیر محسنی با اعلام این خبر گفت: انتشار کلیپ های ورزش در خانه با تمرکز بر تمرینات ویژه ماه مبارک رمضان یک ساعت پس از افطار از جمله این برنامه هاست. کلیپ های یک دقیقه ای از متخصصان روانشناسی ورزشی جهت مشاوره به روزه داران ورزشکار با هدف کاهش استرس و رهایی از اضطراب و تنش نیز در این ایام تولید و منتشر می شود.

وی با اشاره به اینکه همه ساله در ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری رقابت های ورزشی جام رمضان بودیم، افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، جام رمضان به صورت مجازی و در قالب لیگ بازی های رایانه ای و الکترونیکی دنبال خواهد شد. این رقابت ها در ادامه لیگ نوروزی بازی های رایانه ای و الکترونیکی و در ساعات پس از افطار برگزار می شود.

به گفته وی، چالش های رقابتی در 60 ثانیه نیز در ماه رمضان امسال دنبال می شود و شامل حرکات ورزشی از قبیل دراز نشست، تعادل یکتا و شنا سوئدی است و شهروندان می بایست در مدت 60 ثانیه این حرکات را انجام دهند. انجام این حرکات باعث افزایش آمادگی جسمانی و ایجاد روحیه و حس رقابت در بین شهروندان می شود.

محسنی خاطر نشان کرد: طرح مهارت برتر ورزشی شهروندان نیز در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد که شامل درخواست از شهروندان برای ارسال کلیپ حرکات و مهارت های ویژه ورزشی در منزل حداکثر در 120 ثانیه بوده و پس از آن نفرات برتر با اجرای متمرکز در یک محل مشخص پس از سرانجام شیوع ویروس کرونا انتخاب خواهند شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 892

به "برگزاری لیگ بازی های رایانه ای و الکترونیکی در ماه رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری لیگ بازی های رایانه ای و الکترونیکی در ماه رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید