الهلال در پی سه خرید بزرگ برای قهرمانی جام جهانی باشگاه ها

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، باشگاه الهلال پس از قهرمانی در لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آسیا، در جابجایی زمستانی در پی ساختن تیمی برای قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها است.

الهلال در پی سه خرید بزرگ برای قهرمانی جام جهانی باشگاه ها

به گزارش خبرنگاران الهلال که با خرید ماتیوس پریرای برزیلی، موسی مارگا مهاجم پورتو و حفظ بافتیمبی گومیس با یکی از پرهزینه ترین تیم های تاریخ خود، فصل تازه را شروع کرد برای حضور در جام جهانی باشگاه ها به عنوان قهرمان آسیا آماده می گردد و در کوشش است یکی از مدعیان جدی قهرمانی در این مسابقات باشد.

به نوشته پایگاه سعودی اسپورت الهلال در این دوره تنها به عنوان یک شرکت کننده در رقابت های جام جهانی باشگاه ها در ابوظبی حاضر نخواهد شد بلکه می خواهد مدعی قهرمانی در این رقابت ها باشد.

جام جهانی باشگاه ها در سال 2022 به میزبانی امارات و با حضور چلسی انگلیس، پالمیراس برزیل، مونتیری مکزیک، الاهلی مصر، اوکلند سیتی نیوزیلند و الجزیره امارات در کنار الهلال برگزار خواهد شد.

به گفته ولید الفراج کارشناس و خبرنگار ورزشی تلویزیون عربستان الهلال در جابجایی زمستانی در پی جذب سه بازیکن شاخص و نامدار بین المللی خواهد بود تا مدعی قهرمانی در مسابقات جام جهانی باشگاه ها باشد. این تیم تنها برای حضور در این رقابت ها راهی امارات نخواهد شد و در کوشش است یکی از مدعیان جدی مسابقات باشد.

بر این اساس گوستاو کویلار کلمبیایی، لوسیانو ویتوی آرژانتینی و آندری کاریلوی پرویی احتمال گزینه های خروج این باشگاه در نیم فصل خواهند بود تا نفرات جایگزین به این تیم ملحق شوند. از سویی یان هیون سوی کره ای، بافتیمبی گومیس فرانسوی، پریرای برزیلی و موی ماریگای مالیایی مورد اعتماد کادر فنی و مسئولان باشگاه قرار گرفته اند و بعلاوه از این نفرات تاثیرگذار استفاده خواهد شد.

الهلال با راهنمایی ژاردیم سرمربی پرتغالی که به عنوان قهرمانی آسیا رسیده در لیگ عربستان هم شکست ناپذیر است و با انجام بازی های عقب مانده خودش می تواند به صدر جدول بازگردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1826

به "الهلال در پی سه خرید بزرگ برای قهرمانی جام جهانی باشگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهلال در پی سه خرید بزرگ برای قهرمانی جام جهانی باشگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید