اقدام هیجان انگیز اسپانسر باشگاه بارسلونا برای هواداران این تیم در سرتاسر دنیا

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، اسپانسر باشگاه بارسلونا قرار است رویداد جذابی برای هواداران این تیم برگزار کند.

اقدام هیجان انگیز اسپانسر باشگاه بارسلونا برای هواداران این تیم در سرتاسر دنیا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شرکت راکوتن به عنوان یکی از مهمترین اسپانسرهای باشگاه بارسلونا که نامش روی لباس این تیم هم قابل مشاهده است تصمیم گرفته تصویری با حضور ستارگان تیم بارسا را با استفاده از عکس 46 هزار نفر کولاژ کند (به صورت موزاییکی کنار هم قرار دهد تا طرح مذکور شکل گیرد) و جلوی ورزشگاه نیوکمپ قرار دهد.

این اقدام قرار است در راستای تشکر از مردم برای حمایتشان از بارسلونا و اینکه حس کنند قسمتی از این ورزشگاه هستند، انجام شود. به همین دلیل از روز گذشته تا ساعت 1:59 روز 11 آگوست، هر هواداری که دوست دارد در این طرح شرکت کند می تواند در وب سایت اختصاصی برای تشکیل این طرح ثبت نام کند.

قرار است اگر تعدادعکس ها به 46 هزار قطعه رسید حتی زودتر از موعد مقرر هم این ثبت نام خاتمه یابد زیرا تقاضا برای حضور در این رویداد زیاد است. همچنین مقرر شده شرکت راکوتن یک اپلیکیشن در دسترس هواداران قرار دهد تا اگر هواداران به نیوکمپ رفتند بتوانند عکس خود را میان تمام عکس ها تشخیص دهند. خود عکس ها به صورت آنلاین هم در دسترس علاقه مندان وجود خواهد داشت تا کسانی که توانایی حضور درنیوکمپ ندارند هم بتوانند تصویر خود را مشاهده کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1038

به "اقدام هیجان انگیز اسپانسر باشگاه بارسلونا برای هواداران این تیم در سرتاسر دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام هیجان انگیز اسپانسر باشگاه بارسلونا برای هواداران این تیم در سرتاسر دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید