اسکن سه بعدی بدن انسان ها

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، آمازون به منظور افزایش شناخت از بدن انسان ها و در قالب یک طرح مطالعاتی بزرگ، میخواهد بدن افراد داوطلب را به صورت سه بعدی اسکن کند.

اسکن سه بعدی بدن انسان ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسین ایج، افرادی که در این طرح مشارکت نمایند به عنوان هدیه 25 دلار کارت هدیه آمازون را برای خرید از این شرکت بزرگ تجارت الکترونیک دریافت می نمایند.

مشارکت نمایندگان در این طرح ابتدا باید در یک جلسه توجیهی 30 دقیقه ای در دفتر مرکزی آمازون در نیویورک شرکت نمایند و پس از اندازه گیری قد و وزن آنها، اسکن سه بعدی بدن آن بدون احتیاج به درآوردن یا تعویض لباس انجام می گردد.

هنوز تعیین نیست آمازون میخواهد چه نوع استفاده ای از این اطلاعات به عمل آورد. اما کارشناسان معتقدند که آمازون به طور قطع از این کار اهداف بازاریابی را تعقیب نموده و میخواهد شناخت بیشتری از مشتریان خود و ویژگی های فیزیکی و جسمانی آنان به دست آورد.

آمازون در سال های اخیر طرح های جاه طلبانه ای را برای تسهیل خرید کالا به اجرا گذاشته که از جمله آنها می توان به امکان خرید بدون احتیاج به استفاده از کارت اعتباری و تنها با عبور از کنار کالای مدنظر و انتخاب آن اشاره نمود و این احتمال وجود دارد که طرح پژوهشی جدید آمازون به این ابتکار عمل نیز مربوط باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 146

به "اسکن سه بعدی بدن انسان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکن سه بعدی بدن انسان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید