استیلی: تنها خواسته ما همکاری باشگاه هاست

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، مدیر تیم فوتبال امید ایران با حضور در نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گزارشی از آخرین وضعیت تیم امید در جهت صعود به المپیک ارائه داد.

استیلی: تنها خواسته ما همکاری باشگاه هاست

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی که به همراه بهزاد آزاد مدیر اجرایی تیم فوتبال امید در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال حضور یافت ضمن ارائه گزارشی از بازی ها و اردوهای آماده سازی این تیم با قدردانی از حمایت های همه جانبه فدراسیون فوتبال گفت: خوشبختانه تمامی امکانات و نیازهای مورد نظر ما طبق برنامه و خواسته کادر فنی با همراهی مسئولین فدراسیون فوتبال تامین شد. ضروری است از آقای تاج همچنین آقای شکوری و پیش از ایشان آقای ساکت تشکر کنم که نهایت همکاری و همراهی را با تیم امید داشتند. وضعیت کلی تیم امید رضایتبخش است. تصمیمات خوبی در مورد این تیم گرفته شد، آینده نگری کردیم و از فرصت بازی های جاکارتا استفاده کردیم و حالا هم می توانیم برای حضور در این مرحله آماده شویم. حالا وقت آن است که همه این زحمات به نتیجه برسد.

وی اضافه نمود: به حساس ترین بخش کار خودمان رسیده ایم و آخرین همچنین مهمترین اردوی آماده سازی را در پیش خواهیم داشت. اردوی اسفند آخرین اردوی تیم امید برای حضور در مسابقات مرحله مقدماتی است. فراموش نکنیم که در گروه سختی قرار داریم و با حریفان قدرتمندی دیدار می کنیم. همچنین بازی ها در کوتاه ترین زمان ممکن برگزار می گردد و بین هر دو بازی فقط یک روز فرصت ریکاوری داریم. براین اساس باید دو تیم آماده و نزدیک به هم در اختیار داشته باشیم که از هیچ نظری دچار مشکل نشویم.

مدیر تیم فوتبال امید گفت: اصلی ترین مشکل ما در حال حاضر مسئله وضعیت بازیکنان است. متاسفانه کمتر از 30 درصد نفرات ما در باشگاه های خودشان به بازی گرفته می شوند و ما مجبوریم در طول اردوها بازیکنان را به شرایط مسابقه نزدیک کنیم. بر این اساس اردوی آخر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و از باشگاه ها درخواست نموده ایم در این اردو نهایت همکاری را داشته باشند. برنامه ما از 11 اسفند شروع می گردد و تا مسابقات ادامه خواهد داشت. آقای کرانچار هم شرایط را به خوبی درک نموده و کوشش زیادی در این مدت داشته است. با این وجود تنها خواسته ما در این مرحله هماهنگی و همکاری باشگاه ها است تا نفرات خودشان را در اختیار این تیم بگذارند و انشالله بتوانیم با یک تیم کامل وارد مسابقات شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 89

به "استیلی: تنها خواسته ما همکاری باشگاه هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیلی: تنها خواسته ما همکاری باشگاه هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید