اولین حضور هاکی روی یخ ایران در بازیهای آسیایی زمستانی

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، تیم ملی هاکی روی یخ ایران برای اولین بار در بازیهای آسیایی زمستانی حاضر می شود و این تیم راهی ساپورو ژاپن شد.

اولین حضور هاکی روی یخ ایران در بازیهای آسیایی زمستانی

کاوه صدقی سرمربی تیم ملی هاکی روی یخ در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص تعداد ورزشکاران و آمادگی آن ها برای اعزام به بازی های زمستانی ساپوروی ژاپن اظهار کرد: در این رقابت ها 21 ورزشکار داریم و از آن جا که این تیم از لژیونرهای بسیار حرفه ای بهره مند است تیم بسیار آماده ای است. این لژیونرها در لیگ های بزرگ جهان بازی می نمایند. سام مهبد یکی از ستاره های لیگ بزرگ اروپا در تیم ماست.

او ادامه داد: بچه ها اردوهای خوبی را پشت سرگذاشتند. از ابتدای سال بچه ها در کمپ به سر می بردند. جام جهانی ایتالیا و مسابقات آسیایی را تجربه نموده و در کمپ امارات و قزاقستان تمرین نموده اند. فردا نیز بازی محبت آمیز ای در مالزی خواهند داشت و بعد از آن همگی به هم خواهند پیوست و تمریناتی را تا شروع این رقابت ها در ژاپن خواهند داشت.

وی در خصوص حریفان تیم ملی هاکی روی یخ ایران در بازی های زمستانی ژاپن گفت: نمایندگان ما با مالزی، ماکائو، اندونزی و ترکمنستان هم گروه هستند. به نظر می رسد که سخت ترین بازی آن ها مقابل مالزی باشد. اما از آن جایی که اولین حضور ایران در این رقابت هاست نمی توان در خصوص نتایج حرفی زد و پیش بینی صندلی این تیم کار سختی است. اما مطمئنم که بازیکنان خارج از انتظارات جامعه ورزشی ایران خود را نشان خواهند داد و شگفتی ساز خواهند شد.

سرمربی تیم ملی هاکی روی یخ اظهار کرد: تنها نگرانی ما این است که این بازیکنان زیاد با هم بازی ننموده اند، ورزشکاران ما در سراسر جهان و در تیم های صاحب سبک جهان بازی می نمایند و تنها هفت نفر آن ها در لیگ ایران حضور دارند. به همین جهت کمی نگرانی هماهنگی بازیکنان را داریم.

او به مولر مربی این تیم اشاره و بیان نمود: مربی تیم کنار زمین کریستین مولر آلمانی است. او سرمربی و کاپیتان تیم آلمان بوده است و اکنون هم مدتی است که کنار تیم ایران است و در مسابقات جهانی ایتالیا و رقابت های آسیایی هم تیم ایران را همراهی کرد. او بازیکنان ایران را در این رقابت ها هم همراهی خواهد نمود.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های هاکی روی یخ بازی های زمستانی ساپوروی ژاپن از 30 بهمن ماه شروع و تا 8 اسفندماه ادامه خواهد داشت. بازیکنان تیم ملی بامداد دوشنبه 25 بهمن ماه به ژاپن سفر کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 539

به "اولین حضور هاکی روی یخ ایران در بازیهای آسیایی زمستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین حضور هاکی روی یخ ایران در بازیهای آسیایی زمستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید