68 هزار مسافر در هفتمین شب از نوروز در اصفهان اسکان یافتند

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، جانشین ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان گفت: 68 هزار مسافر در هفتمین شب نوروز در اصفهان اسکان داده شدند.

68 هزار مسافر در هفتمین شب از نوروز در اصفهان اسکان یافتند

اگر علاقمند به سفر با بهترین ارزانترین تور کانادا 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

احمدرضا مصور در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اصفهان گفت: از این تعداد مسافر 27 هزار و 100 نفر در مدارس آموزش و پرورش، 20 هزار نفر در منازل استیجاری و 6 هزار و 800 نفر در کمپ باغ فدک اسکان یافتند.

وی با اشاره به اینکه 13 هزار مسافر هم در هتل ها و مهمانپذیرها اسکان داده شدند، اضافه نمود: هزار و 100 مسافر در خوابگاه ها و فرهنگسراهای اصفهان ساکن شدند.

جانشین ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان گفت: از نخستین روز فعالیت این ستاد در 26 اسفند تا صبح امروز، 830 هزار مسافر در اصفهان اسکان داده شده اند.

وی با بیان اینکه با شروع هفته دوم سفرهای نوروزی، پیش بینی می گردد از فردا چهارشنبه 9 فروردین تعداد مسافران نیازمند اسکان در اصفهان افزایش یابد، گفت: سال جاری تعداد مسافران اسکان داده شده در اصفهان در هفته نخست نوروز 30 درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال بوده است.

مصور اضافه نمود: با برنامه ریزی های اجرا شده، اولویت اسکان مسافران نوروزی به ترتیب در هتل ها و میهمان پذیرها، مدارس آموزش و پرورش، منازل استیجاری، خوابگاه های دانشجویی و فرهنگسراها و در نهایت باغ فدک اصفهان است.

وی گفت: ظرفیت اسکان مسافران در این کلانشهر را 150 هزار مسافر بیان کرد و اضافه نمود: در تعطیلات نوروزی پارسال یک میلیون و 100 هزار مسافر در شهر اصفهان اسکان داده شدند.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 625

به "68 هزار مسافر در هفتمین شب از نوروز در اصفهان اسکان یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "68 هزار مسافر در هفتمین شب از نوروز در اصفهان اسکان یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید