5 لوازم جانبی که تجربه تماشای فیلم با گوشی را لذت بخش تر می نمایند

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، اگرچه بسیاری از مردم هنوز بر این عقیده هستند که دیدنی فیلم تنها در سالن های سینما لذت بخش است، اما حقیقت این است که از زمان ورود پلتفرم های مختلف پخش فیلم و سریال به زندگی ما و بالاتر از همه، در گوشی هوشمند ما، همه چیز تغییر نموده است. به همین علت، جمعیت جدیدی از سینما دوستان بوجود آمده که ترجیح می دهند به جای رفتن به سینما، فیلم مورد علاقه خود را در گوشی هوشمند خود دیدن نمایند.

5 لوازم جانبی که تجربه تماشای فیلم با گوشی را لذت بخش تر می نمایند

همه هوادار تماشای فیلم از صفحه نمایشی به کوچکی میزان صفحه نمایش تلفن همراه نیستند. با این حال، با وجود مشغله های دنیای امروزی این نوع از تماشای محتوای سینمایی و تلویزیونی به طور فزاینده ای در حال رواج است و خیلی از افراد ترجیح می دهند به جای تماشای هفته ای یک فیلم در سینما، از زمان های مرده روزشان استفاده نمایند و در هفته چند فیلم را به وسیله تلفن همراهشان در تاکسی یا زمان ناهار تماشا نمایند.

اما فاکتورهای مختلفی وجود دارد که می تواند تجربه تماشای فیلم از گوشی هوشمند را برای مخاطبان ناخوشایند کند، مانند کیفیت صفحه نمایش تلفن های هوشمند، یا کیفیت بلندگوهای خود دستگاه. با در نظر گرفتن این مسائل وقت آن رسیده است که نگاهی به تمام لوازم جانبی بیندازیم که می توان بوسیله آنها از تماشای سریال ها و فیلم ها نهایت لذت را برد.

کیت بزرگنمایی صفحه نمایش گوشی

داشتن یک صفحه نمایش خوب همواره لازم است، اما صرف نظر از وضوح خود دستگاه تلفن همراه، حقیقت این است که تماشای محتوای سمعی و بصری با یک پنل بزرگتر لذت بخش تر است. کیت های بزرگنمایی تاشو این امکان را به شما می دهند که در هر مکانی برای تماشای فیلم مورد علاقه خود صفحه نمایش بزرگتری در اختیار داشته باشید.

استفاده از این وسیله بسیار راحت است، تنها کافی است گوشی هوشمند را پشت ذره بین قرار دهیم تا تصویری به میزان دو برابر صفحه نمایش گوشی ایجاد کند. به علاوه با توجه به این که این ابزار به راحتی جمع و بسته می شوند و به ابعاد بسیار کوچکی در می آیند، حمل آن هم بسیار راحت خواهد بود. نکته مثبت دیگر این که شما به هیچ نوع باتری بجز باطری گوشی خودتان، نیاز نخواهید داشت.

پروژکتور قابل حمل

به وسیله این نوع پروژکتور این امکان را خواهیم داشت که بجای استفاده از پنل گوشی هوشمند خود تنها از نرم افزار آن استفاده کنیم. تنها کافی است به وسیله وای فای یا بلوتوث، بسته به نوع پروژکتور، تلفن همراه خود را به آن متصل کنیم و هرجایی که هستیم، بدون نیاز به برق، سینمای شخصی خود را داشته باشیم. نیازی به پرده نیست و حتی میتوان از سقف هم به عنوان نمایشگر این پروژکتورها استفاده کرد.

انواع بسیار متنوعی از این دستگاه ها در بازار موجود است ولی نکته ای که باید هنگام تهیه آن در نظر گرفت کیفیت تصویری است که می تواند ارائه دهد. از آنجایی که امروزه بیشتر گوشی های هوشمند می توانند کیفیت تصویری بالایی ارائه دهند و فیلم های با کیفیت بالا هم به راحتی در دسترس است، بهتر است که کیفیت پروژکتور کمتر از 1080p نباشد.

  • 6 فاکتور مهم که برای خرید انواع ویدئو پروژکتور خانگی و تجاری باید بدانید

هولدر گردنی موبایل

انواع مختلفی از پایه های نگهدارنده موبایل وجود دارد که می توان برای کارهای مختلف از آن ها استفاده کرد. طبعا از انواع ساده این نگهدارنده ها هم می توان برای تماشا فیلم در وضعیتی ثابت استفاده کرد و مدل هایی با پایه انعطاف پذیر قابلیت تماشای فیلم در موقعیت های بیشتری را به کاربر خواهد داد.

اما حقیقت این است که لوازم جانبی که مخصوص تماشای فیلم یا سریال ها طراحی شده است، مدل گردنی است که در آن گوشی هوشمند شما به گردنتان آویزان خواهد بود و گوشی شما دقیقا در مقابل صورتتان قرار خواهد گرفت، در نتیجه هیچ مزاحمتی برای کاری که انجام می دهید نخواهد داشت. این مدل ها برای تنظیم زاویه و ارتفاع کاملاً انعطاف پذیر هستند و با وزن کمی که دارند حمل آن ها دردساز نخواهد بود.

اسپیکر بلوتوث

اگر سیستم صوتی گوشی هوشمند شما برای تماشای فیلم راضی نماینده نیست، بلندگوهای استریوی آن کیفیت بالایی ندارند و یا حتی آسیب دیده اند، شما می توانید به راحتی یک اسپیکر بلوتوث قابل حمل جایگزین آن کنید تا بتوانید آن را همه جا همراه خود ببرید و فضای زیادی را اشغال نکند. برخی از انواع این دستگاه های کوچک قادر هستند صدا را تا توان 30 وات با باس و کیفیت بالا ارائه دهد و باعث می گردد از جلوه های ویژه سریالی که می بینیم لذت ببریم.

از دیگر امتیازات این اسپیکرها این است که می توان ازچند اسپیکر برای پشتیبانی صداهای استریو استفاده کرد. مورد دیگری که باید در این اسپیکرها در نظر گرفت باطری آن است که بتواند مدتی را که در حال تماشای فیلم و سریال هستید پوشش دهد.

  • راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی تا 10 میلیون تومان

هدفون بی سیم

از طرف دیگر، اگر نمی توانید از اسپیکر بهره ببرید و هدفون های خوب را برای لذت بردن از انواع محتوای سمعی و بصری ترجیح می دهید هم گزینه های زیادی پیش روی شماست. حتما به این نکته توجه داشته باشید که برای استفاده های طولانی مدت، هدفون هایی که روی گوش قرار می گیرند، آسیب کمتری به گوش وارد خواهند کرد. این هدفون ها بعلاوه با پوشش نویزگیر خود از ورود و خروج صدا جلوگیری می نمایند تا هم شما تجربه بهتری بدون صدای مزاحم داشته باشید، هم با صدای فیلم مزاحم سایرین نشوید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مهر 1402 بروزرسانی: 9 مهر 1402 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2212

به "5 لوازم جانبی که تجربه تماشای فیلم با گوشی را لذت بخش تر می نمایند" امتیاز دهید

1 کاربر به "5 لوازم جانبی که تجربه تماشای فیلم با گوشی را لذت بخش تر می نمایند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 لوازم جانبی که تجربه تماشای فیلم با گوشی را لذت بخش تر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید