هشدار مدافع آمریکایی: مراقب هری کین باشید

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، خبرنگاران - دی آندره یدلین، مدافع آمریکا، به هم تیمی هایش هشدار داد که متوقف کردن هری کین کار واقعا دشواری است.

هشدار مدافع آمریکایی: مراقب هری کین باشید

به گزارش خبرنگاران، هری کین که در جام جهانی روسیه 2018 کفش طلا را از آن خود کرد در پیروزی قاطع 6-2 انگلیس مقابل ایران دو پاس گل داد. یدلین 29 ساله در دوران حضورش در تاتنهام با کین تنها یک بار به میدان رفت اما کاپیتان سه شیر تاثیری ماندگار بر مدافع آمریکایی گذاشت.

بازیکن سابق نیوکاسل که 75 بازی ملی برای کشورش انجام داده و اکنون برای اینترمیامی در MLS بازی می کند، می گوید که تیم گرگ برهالتر باید امیدوار باشد که مهاجم اسپرز در روز جمعه برای دومین بازی خود در گروه B در استراحت باشد و به میدان نیاید.

یدلین به نشریه سان گفت: از همان ابتدا که به اسپرز رفتم دیدم که هری کین چه بازیکن بزرگی است. او دائما به پیشرفت و پیشرفت ادامه داد. او یکی از بهترین تمام کننده هاییست که با او و در مقابلش بازی کردم. انگار همیشه راه دروازه را پیدا می کند. مردم می پرسند که چطور او را متوقف یا مهار می کنید، و واقعا پاسخ درستی برای این سوال وجود ندارد. فقط باید امیدوار باشید که او در بازی نباشد و اگر بود باید واقعا نزدیکش بمانید و به او فضا ندهید.

منبع: فرارو
انتشار: 1 آذر 1401 بروزرسانی: 1 آذر 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2085

به "هشدار مدافع آمریکایی: مراقب هری کین باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مدافع آمریکایی: مراقب هری کین باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید