هدایی: مقابل بازیکنی حذف شدم که با اختلاف برترین پینگ پنگ باز دنیاست، آمادگی زیادی داشتم، اما در قرعه بدشانسی آوردم

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، ملی پوش تنیس روی میز گفت: از شرایط خوبی در مسابقات جهانی برخوردار بودم، اما در همان مرحله دوم و با بدشانسی با فان ژن دونگ روبرو شدم که با اختلاف برترین بازیکن دنیاست.

هدایی: مقابل بازیکنی حذف شدم که با اختلاف برترین پینگ پنگ باز دنیاست، آمادگی زیادی داشتم، اما در قرعه بدشانسی آوردم

امیرحسین هدایی، ملی پوش تنیس روی میز ایران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره عملکردش در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی آمریکا گفت: تمرینات خیلی خوبی در مجارستان داشتم و حضور در لیگ این کشور یاری بسیاری زیادی به آمادگی ام کرد. من در طول ماه های اخیر تمرین زیادی داشتم و روزی حداقل 5 ساعت تمرین می کردم که نیمی از آن روی میز و نیمی دیگر مربوط به حرکات سرعتی و تمرینات هوازی بود.

وی ادامه داد: زمانی که قرعه کشی انجام شد، متوجه شدم که با نماینده بلاروس ملاقات دارم. بازی این بازیکن بهتر از رنکینگش است و او این مسئله را ماه گذشته و در مسابقاتی که در اروپا برگزار گردید، نشان داد و توانست بیشتر بازیکنان خوب قاره را شکست بدهد. می دانستم بازی سختی با او دارم، چون بد قلق است. البته می توانستم راحت تر پیروز شوم، اما خب شرایط کمی سخت شد و در نهایت 4 بر 3 برنده شدم.

ملی پوش تنیس روی میز کورمان درباره رویارویی با فان ژن دونگ قهرمان المپیک از چین گفت: می دانستم بازی سختی خواهد بود. البته آماده سازی لازم را داشتم این حریف را بررسی نموده بودم. بازی ما با دو ساعت تاخیر آغاز شد و با توجه به اینکه راکتم را در اختیار نداشتم و برای چک شدن در اختیار مسئولان قرار داده بودم، به همین علت نتوانستم خوب گرم کنم. همین موضوع باعث شد یکی دو گیم اول کمی حالت گنگ بودن داشته باشم. البته نمی توان از این مسئله غافل شد که او بازیکن خیلی فوق العاده ای است. من در بازی با فان حتی در گیم چهارم جلو هم افتام، نتوانستم فزونی را تا خاتمه حفظ کنم. در مجموع فکر می کنم حتی آمادگی لازم برای فزونی مقابل نفرات 30، 40 جهان را داشتم و از شرایط خوبی برخوردار بودم، اما در همان مرحله دوم و با بدشانسی با فان روبرو شدم که حریف بسیار سرسختی بود.

هدایی مطرح نمود: فان ژن دونگ با اختلاف برترین بازیکن جهانست. چیزی که در رویارویی با این بازیکن به چشم می آید، این است که او فقط به فکر حمله کردن است. فان حتی اگر در شرایطی باشد که نتواند حمله کند، با عملکردش ورق را به نفع خودش برمی گرداند. من قبل از بازی با او فکر می کردم که سرویس و دریافت خاصی ندارد، اما وقتی پشت میز قرار گرفتم، دیدم که سرویس ها و دریافت هایش متناسب با سبک بازی اش است. فان شاید کامل ترین بازیکن باشد.

وی درباره برنامه های رقابتش پس از حضور در مسابقات جهانی گفت: لیگ مجارستان تا 20 روز دیگه ادامه دارد و پس از آن به ایران برمی گردم. بعلاوه سه روز دیگر راهی مسابقات فنلاند می شوم تا در مسابقات آزاد جهانی شرکت کنم.

هدایی در خاتمه مطرح نمود: از حمید احسانی مهر تشکر می کنم که مثل پدرم است و همواره محبت داشته است. یکی از دلایل عملکرد خوبم، به خاطر لطف و حمایت های او بوده است. من برنامه ریزی خوبی برای سال 2022 نموده ام، زیرا رویدادهای بزرگ و مهمی در پیش است که از جمله آنها می توان به بازی های کشورهای اسلامی، بازی های آسیایی هانگژو، رقابت های تیمی قهرمانی جهان اشاره که اهمیت زیادی دارم. برایم خیلی مهم است که برترین نتایج را بگیرم و امتیازات خوبی در رنکینگ کسب کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1903

به "هدایی: مقابل بازیکنی حذف شدم که با اختلاف برترین پینگ پنگ باز دنیاست، آمادگی زیادی داشتم، اما در قرعه بدشانسی آوردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدایی: مقابل بازیکنی حذف شدم که با اختلاف برترین پینگ پنگ باز دنیاست، آمادگی زیادی داشتم، اما در قرعه بدشانسی آوردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید