ناوالنی بهانه ای برای انحراف افکار عمومی از بحران لیبرالیسم

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، وزیر خارجه روسیه می گوید کشور های غربی به داستان ناوالنی پر و بال می دهند تا توجه اذهان عمومی را از بحران لیبرالیسم منحرف کنند.

ناوالنی بهانه ای برای انحراف افکار عمومی از بحران لیبرالیسم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه می گوید واکنش کشور های غربی به خبر بازداشت آلکسی ناوالنی از مخالفین دولت مسکو، بیشتر از بابت انحراف افکار عمومی از بحرانی است که لیبرالیسم با آن دست و پنجه نرم می کند.

وی در این باره افزود: می بینیم که چطور به خبر بازگشت ناوالنی به روسیه چسبیده اند. می فهمم که تا چه اندازه از اظهارنظر های کماکان مشابه درباره این موضوع به وجد می آیند. سیاستمداران غربی از این بابت خوشحالند چراکه فکر می کنند راهی برای انحراف اذهان عمومی از عمیق ترین بحرانی که الگو های توسعه نظام لیبرال با آن روبرو است؛ یافته اند.

لاوروف ادامه داد که غرب باید عادلانه بازی کند و به دنبال حل مسائل داخلی از راه همکاری بین المللی و در چارچوب چندجانبه گرایی باشد.

گفتنی است، آلکسی ناوالنی یکی از منتقدان دولت روسیه روز یکشنبه برای نخستین بار از زمان مسمومیت ادعایی خود در تابستان گذشته از آلمان راهی روسیه شد؛ اما به محض ورود به فرودگاه مسکو توسط پلیس روسیه بازداشت شد.

سازمان خدمات زندان مسکو در بیانیه ای گفت که ناوالنی به دلیل نقضِ محکومیت زندان تعلیقی خود بازداشت شده و تا زمان برگزاری جلسه دادگاه در ماه میلادی جاری در بازداشت خواهد بود.

اکنون ناوالنی با احتمال محکوم شدن به 3 سال و نیم حبس روبروست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1352

به "ناوالنی بهانه ای برای انحراف افکار عمومی از بحران لیبرالیسم" امتیاز دهید

1 کاربر به "ناوالنی بهانه ای برای انحراف افکار عمومی از بحران لیبرالیسم" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناوالنی بهانه ای برای انحراف افکار عمومی از بحران لیبرالیسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید