تور سن پترزبورگ

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، تور مقرون به صرفه سن پترزبورگ

اگر اهل سفر باشید، احتمالا می دانید که روسیه یکی از زیباترین کشورهای دنیا محسوب می گردد. روسیه به عنوان پهناورترین کشور دنیا، سالانه پذیرای میلیون ها جهانگرد از نقاط مختلف دنیا است. این که کدامیک از شهرهای روسیه را برای سفر انتخاب کنید اهمیت زیادی ندارد، زیرا تمامی منطقه ها روسیه از نظر جاذبه های طبیعی و فرهنگی غنی هستند؛ اما سن پترزبورگ یکی از زیباترین شهرهای روسیه است و بسیاری از افراد دنیا رویای خرید تور سن پترزبورگ را دارند. سن پترزبورگ به علت قرار گرفتن در بین بیست مقصد برتر دنیا ما را ترغیب کرد تا امروز به سراغ تور سن پتزبورگ برویم و کمی در میان این شهر زیبا بچرخیم.

تور سن پترزبورگ

با آغاز فصل تابستان برنامه ریزی برای سفرهای تابستانه نیز آغاز می گردد. آنالیز مقاصد جهانگردی و انتخاب آن یکی از زیباترین مراحل سفر است. در صورتی که روسیه مقصد انتخاب شما باشد، گزینه ها جذابی برای خرید تور دارید. شما می توانید تور سن پترزبورگ را انتخاب نمایید و یا به سراغ تورهای ترکیبی روسیه بروید که علاوه بر تور سن پترزبورگ، مسکو و سوچی نیز در میان جهانگردان مشهور و محبوب هستند.

خرید تور معایب و مزایای خاصی دارد که هر فرد با توجه به شرایط خود تصمیم به خرید می نماید؛ اما در نظر داشته باشید با توجه به در اختیار داشتن بلیت چارتر هواپیما در بیشتر موارد قیمت تور سن پترزبورگ مقرون به صرفه تر از سفرهای شخصی می گردد. بعلاوه خرید تور باعث می گردد که نگران برنامه ریزی و گشت در مقصد نباشید.

تور سن پترزبورگ

دیدنی های مشهور سن پترزبورگ

سن پترزبورگ به دستور فردی به نام پتر کبیر در سال 1730 ساخته شد و در حدود 230 سال مرکز کشور روسیه بوده است. سن پترزبورگ با داشتن 40 رودخانه به ونیز روسیه مشهور است. این شهر که دومین شهر مهم روسیه محسوب می شود، بسیاری از جاذبه های گردشگری این کشور را نیز در خود نگاه داشته است.

یکی از مهمترین دیدنی های این شهر میدان کاخ است که به خیابان نوسکی متصل می باشد . این میدان در مرکز شهر سن پترزبورگ قرار گرفته است و چند رویداد تاریخی مهم از جمله یکشنبه خونین را در خود دیده است. هنور هم این میدان مهمترین محل گردهمایی مردم سن پترزبورگ می باشد. موزه هرمیتاژ که به دستور کاترین کبیر در سال 1764 ساخته شده نیز در ضلع شمالی میدان کاخ واقع شده است. این موزه قدیمی ترین موزه فرهنگی و هنری دنیا محسوب می شود که بیش از سه میلیون اثر هنری در خود جای داده است.

کلیساهای شهر سن پترزبورگ در میان دیگر جاذبه های گردشگری شهر معروفیت بیشتری دارند. یکی از این کلیساها که با خرید تور سن پترزبورگ می توان به راحتی آن را بازدید کرد، کلیسای سنت ایزاک است. این کلیسا بزرگترین کلیسای ارتودوکس روسیه و چهارمین کلیسای بزرگ ارتودوکس دنیا است. بعلاوه کلیسای جامع کازان که تنها کلیسای فعال ارتدوکس در بخش مرکزی شهر سن پترزبورگ است نیز جزو شاهکارهای معماری روسی محسوب می شود. در این میان زیباترین کلیسای سن پترزبورگ که در میان برنامه های گشت تور سن پترزبورگ قرار گرفته است، کلیسای رستاخیز یا منجی رستاخیر است. این کلیسای در سال 1881 در مکانی که امپراتور اکلساندر دوم ترور شد، ساخته شده است.

قیمت تور سن پترزبورگ

برترین فصل سفر به سن پترزبورگ فصل تابستان است. با توجه به اینکه این شهر در بخش شمالی کشور روسیه واقع شده، زمستان هایی سردتر و تابستان های کوتاه تری دارد. برای همین اگر تمایل به خرید تور مقرون به صرفه سن پترزبورگ دارید، برترین زمان زمستان یا اوایل پاییز می باشد.

با توجه به اینکه سفر به سن پترزبورگ احتیاج به ویزا دارد، برای همین مفهوم تور لحظه آخری سن پترزبورگ با تورهای لحظه های کشورهای دیگر فرق دارد. تورهای لحظه آخری سن پترزبورگ معمولا یک الی دو روز مانده به اتمام زمان ثبت نام تور سن پترزبورگ می باشد. شرکت های برگزار نماینده تور سن پترزبورگ در روزهای آخر ثبت نام تخفیفی روی تورشان اعمال می نمایند تا مسافران تور تکمیل شود و به عنوان تور لحظه آخری سن پترزبورگ ارائه می دهند. در نظر داشته باشید اصولا تور لحظه آخری سن پترزبورگ از نظر فنی تفاوتی با تورهای دیگر ندارد.

تور مقرون به صرفه سن پترزبورگ در روزهای آخر قصل تابستان یا فصل زمستان ارائه می شود که همانطور که گفته شد، به منظور تکمیل مسافران تور می باشد. به طور کلی در تابستان تور مقرون به صرفهی برای این مقصد وجود ندارد و بعضی تورهای مقرون به صرفه سن پترزبورگ به علت کاهش خدمات و کیفیت امکانات تور می باشد. برای مثال هتل این تورها از مراکز دیدنی و گردشگری شهر دورتر است یا هتل محل اقامت از کیفیت قابل قبولی برخودار نیست.

خبرنگاران چیست؟

خبرنگاران یک آژانس نیست به این معنا که تورهای مسافرتی را به صورت مستقیم اجرا نمی کند اما به علت اعتماد آژانس های برتر ایران به خبرنگاران، حالا ما این امکان را داریم که برترین تورهای مسافرتی را از معتبرترین آژانس های کشورمان به شما عزیزان ارائه بدهیم و مفتخر باشیم که بزرگترین بانک اطلاعاتی تورهای مسافرتی در ایران هستیم.

با خبرنگاران همراه باشید که ما به زودی سورپرایزهای ویژه ای برایتان خواهیم داشت و امکانات گسترده ای را در اختیارتان قرار خواهیم داد تا در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصود خود برسید. اگر شما تخلفی در تورهای آژانس های موجود در خبرنگاران بیابید می توانید از بخش گزارش تخلف، این موضوع را با ما در میان بگذارید تا کارشناسان ماهر ما با سرعت هرچه تمام تر به تخلف مد نظر شما رسیدگی نمایند، البته این موضوع را از بخش نظرات نیز می توانید با ما در میان بگذارید.

منتظر شما دوستان خبرنگاران هستیم.

منبع: فاینداتور
انتشار: 12 دی 1401 بروزرسانی: 12 دی 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2103

به "تور سن پترزبورگ" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور سن پترزبورگ" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سن پترزبورگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید