میهایلوویچ شهروند افتخاری بولونیا شد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، میهایلوویچ به عنوان شهروند افتحاری بولونیا انتخاب شد.

میهایلوویچ شهروند افتخاری بولونیا شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سینیشا میهایلوویچ که سال جاری سال سختی را به دلیل ابتلا به سرطان و طی کردن فرایند درمانی گذرانده توانسته تیم بولونیا را به رده یازدهم برساند و هنوز هم با توجه به 2 بازی باقی مانده مقابل فیورنتینا و تورینو شانس این را دارد تا به نیمه بالایی جدول برسد.

در تاریخ 11 جولای (تیرماه سال گذشته) تعیین شد میهایلوویچ به سرطان خون مبتلا شده و از آن به بعد درگیر شیمی درمانی و تراپی های مختلف شد تا این بیماری سخت را پشت سر بگذراند. این مربی صربستانی که سابقه بازی در سری آ به همراه تیم های رم و لاتزیو را در کارنامه خود دارد پیشتر به عنوان شهفرایند افتخاری نوی ساد در صربستان انتخاب شده بود و حالا هم شهفرایند افتخاری بولونیا در استان امیلیا رومانیا شده است.

میهایلوویچ در تبادل نظر با سایت رسمی باشگاه بولونیا گفته: اینکه شهفرایند افتخاری بولونیا شده ام یکی از مهم ترین اتخارات من است. این دومین مقام شهفرایندی افتخاری پس از نوی ساد است، اما چون من ایتالیایی نیستم بسیار افتخار می کنم که شهفرایند افتخاری بولونیا شده ام. بولونیا یک شهر ممتاز در این کشور است. شهری با زیبایی های فراوان در ایتالیا. امیدوارم این شهر به عنوان مثالی خوب همواره در خاطرات نام برده گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1048

به "میهایلوویچ شهروند افتخاری بولونیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میهایلوویچ شهروند افتخاری بولونیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید