میتیلند 1 - 1 لیورپول؛ صعود مقتدرانه قرمز ها

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، ملاقات دو تیم لیورپول و میتیلند با نتیجه 1-1 انتها یافت.

میتیلند 1 - 1 لیورپول؛ صعود مقتدرانه قرمز ها

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، لیورپول که پیش از این صعود و صدرنشینی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را قطعی ساخته بود، امشب در ملاقاتی تشریفاتی مقابل تیم میتیلند در نهایت به تساوی 1-1 رضایت داد و راهی دور بعدی شد.

لیورپول بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه یک به گل اول دست یافت. محمد صلاح از همان وسط زمین با دروازه میتیلند تک به تک شده و ضربه مدافع حریف به صورت اتفاقی و بعد از برخورد به پای صلاح وارد دروازه شد.

در اواسط نیمه اول و روی پاس مینامینو بود که دیگو ژوتا بود که می توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند، اما ضربه والی و تماشایی او توسط هانسن مهار شد.

در دقیقه 35 کابا فرصت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی داشت و ضربه او در آستانه ورود به دروازه بود که فابینیو توپ را روی خط بازگرداند. در دقیقه 44 ضربه دیگو ژوتا از درون محوطه توسط هنسن مهار شد تا در نهایت نیمه نخست با همان فزونی 0-1 لیورپول به اتمام برسد.

میتیلند در دقایق ابتدایی نیمه دوم می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه اواندر به دیرک دروازه لیورپول برخورد کرد. اما در دقیقه 62 این میتیلند بود که صاحب یک ضربه پنالتی شد و شولز پیروز شد این موقعیت را تبدیل به گل تساوی تیمش کند.

دقایقی بعد کابا با حرکتی انفرادی می توانست گل دوم میتیلند را نیز وارد دروازه لیورپول کند، اما ضربه تماشایی او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 88 کهلر با عکس العملی تماشایی برابر ضربه سیواچنکو ایستادگی کرد و در نهایت این ملاقات با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1298

به "میتیلند 1 - 1 لیورپول؛ صعود مقتدرانه قرمز ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میتیلند 1 - 1 لیورپول؛ صعود مقتدرانه قرمز ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید