معرفی بهترین بازی های آنلاین موبایلی 2021

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، ما در دوران عصر دیجیتال زندگی میکنیم، دورانی که فضای مجازی بیشترین نقش را در زندگی مردم ایفا میکند، در فضایی مجازی که مبتنی بر اینترنت آزاد است درس میخواهیم، کار میکنیم، با دوستان و آشنایان حال و احوال میکنیم و اتفاقات روزمره خود را به اشتراک میگذاریم و بهترین سرگرمی ها و بازی های آنلاین را دنبال میکنیم.

معرفی بهترین بازی های آنلاین موبایلی 2021

بازی کردن یکی از پر رنگ ترین کار های روزمره جوانان میباشد که وقت زیادی را صرف آن مینمایند، برای آن هزینه های قابل توجهی را اختصاص میدهند تا بتوانند لذت بیشتری را ببرند، بازی های آنلاین پیشرفت های شگفت انگیزی داشته اند، گرافیک های فوق العاده و گیم پلی های جذاب، هر شخصی را مجذوب خودش میکند.

در این مقاله قصد دارم بهترین بازی های آنلاین رو به شما معرفی کنم، تا اگر شما هم قصد دارید از فضای جذاب لذت ببرید، بهترین بازی را انتخاب کنید.

بازی های آنلاین جذاب و سرگرم نماینده هستند

بازی های آنلاین، دسته بندی های متنوعی دارند، بازی های فوتبالی، بازی های اکشن، بازی های سبک بقا، بازی های استراتژیک تنها بعضی از پر هوادار ترین موضوعات بازی در جهان میباشند، در این مقاله به معرفی بهترین بازی های آنلاین سبک اکشن و سبک بقا میپردازیم، بازی های سبک اکشن و سبک بقا بیشتر مناسب افراد بالای چهارده سال میباشد و بسیار جذاب و اعتیاد آور است، پس اگر قصد ندارید وقت زیادی را برای بازی بگذارید بهتر است یک سبک بازی دیگر را انتخاب کنید و خود را از این بازی های جذاب و خفن محروم کنید.

معرفی بهترین بازی های آنلاین 2021

  1. بازی کالاف دیوتی موبایل
  2. بازی پابجی موبایل
  3. بازی فری فایر

بازی آنلاین کالاف دیوتی موبایل

بازی call of duty یک بازی جذاب اکشن سبک بقا میباشد، کالاف دیوتی یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین موبایلی در جهان میباشد که در ایران نیز هواداران بسیار زیادی دارد، یکی از دلایل ترند شدن این بازی تنوع بالای مود های آن در بازی میباشد، جذاب ترین مود بازی کالاف دیوتی بتل رویال است که در آن صد نفر در یک جزیره فرود می آیند و با یکدیگر مبارزه مینمایند، آخرین گروه و یا نفری که باقی میماند برنده نهایی بازی میشود.

البته مود مولتی پلیر نیز هواداران خودش را دارد، در حالت مولتی پلیر که حالت های مختلفی دارند دو گروه 5 یا 10 نفره به مبارزه باهم میپردازند و هر گروهی که شرایط بازی را رعایت کند برنده میشود.

برای پیشرفت سریع در این بازی احتیاج به cp دارید، سی پی واحد پولی بازی کالاف دیوتی میباشد، سایت ها و پیج های اینستاگرامی بسیار زیادی اقدام به فروش cp مینمایند، ولی بیشتر آن ها سایت های فیشینگ و کلاه برداری میباشند، برای خرید cp کالاف دیوتی موبایل به صورت مطمئن میتوانید از سایت موجوجم استفاده نمایید.

بازی آنلاین پابجی موبایل

پابجی موبایل بازی جدید، خارق العاده و شگفت انگیز در سبک بازیهای اکشن - بقا است، در بازی PUBG Mobile صد بازیکن در یک نقشه 8 در 8 کیلومتر قرار میگیرند و در این میان کسی برنده است که بتواند زنده بماند!بازی با موتور گرافیکی نسل اینده یعنی Unreal Engine 4 ساخته شده است و در همان اجرای اولیه محو گرافیک خیره نماینده اش می شوید و پس از ان طراحی فوق العاده، صداگذاری مهیج و گیم پلی اعتیاداورش نظرتان را بر می انگیزد.

بازی پابجی موبایل ویژگی هایی دارد که بیشتر گیمر ها را مجذوب خود نموده است. یک بازی شوتر بتل رویال خوش ساخت را روی گوشی اندرویدی خود تجربه نمایند. در PUBG Mobile شبیه به نسخه PC و کنسول شما بدون هیچ تجهیزاتی همراه با 99 نفر دیگر در یک جزیره فرود می آیید و باید با جمع کردن سلاح و تجهیزات مختلف کوشش کنید تا آخرین فردی باشید که زنده می ماند.

واحد پولی این بازی uc میباشد، لذا برای داشتن تجهیزات خفن و لذت بردن از بازی باید از فروشگاه های معتبر فروش جم مثل موجوجم یوسی پابجی بخرید، برای خرید یوسی پابجی موبایل به سایت موجوجم مراجعه بفرمایید.

بازی آنلاین فری فایر

فری فایر یکی از پرهوادار ترین بازی های اکشن و بقا در جهان میباشد، این بازی جذاب مخصوص موبایل هایی است که دارای سیستم عامل اندروید میباشند، در این بازی 40 نفر از هواپیما به داخل یک جزیره فرود می آیند و به مبارزه با یکدیگر میپردازند.

هر شخصی که فرود می آید باید از روی زمین تجهیزات مورد احتیاج خود را همچون اسلحه و گلوله را جمع آوری کند تا در صورت مواجعه با دشمن بتواند او را از پای در بیاورد، بعضی از تجهیزات حرفه ای همچون لباس و تفنگ های خفن خریدنی هستند، شما با پرداخت جم میتوانید آن هارا خریداری کنید و برای همواره داشته باشید، خاطر نشان میکنم که واحد پولی بازی فری فایر جم میباشد، شما برای خرید جم فری فایر میتوانید از فروشگاه معتبر موجوجم بهره ببرید.

منبع: فرارو
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1369

به "معرفی بهترین بازی های آنلاین موبایلی 2021" امتیاز دهید

4 کاربر به "معرفی بهترین بازی های آنلاین موبایلی 2021" امتیاز داده اند | 3.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین بازی های آنلاین موبایلی 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید