مسی بارسلونا را به مقصد دوبی ترک کرد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، لیونل مسی از فرصت تعطیلی خود استفاده نموده و شب گذشته بارسلونا را به مقصد دوبی ترک کرد تا در همایشی در کشور امارات حضور داشته باشد.

مسی بارسلونا را به مقصد دوبی ترک کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال بارسلونا روز شنبه در هفته بیست و چهارم رقابت های لالیگا به مصاف ختافه رفت و پیروز شد با نتیجه 1 - 2 برابر این تیم به پیروزی برسد تا با توجه به تساوی شب گذشته رئال مادرید برابر سلتاویگو به یک امتیازی تیم صدرنشین برسد تا الکلاسیکوی دو هفته آینده حساس تر از قبل گردد. کیکه ستین پس از این پیروزی دو روز به بازیکنانش استراحت داده و تمرینات را تعطیل کرد و آن ها فردا باید بار دیگر تمرینات خود را از سر بگیرند. لیونل مسی از این فرصت استفاده نموده و سفری به دوبی انجام داده است.

او سفیر اکسپو 2020 است که در فاصله اکتبر 2020 (مهر ماه 1399) تا آوریل 2021 (فروردین 1400) قرار است در این شهر در امارات متحده عربی برگزار گردد. این بازیکن آرژانتینی مدت ها بود که برای این سفر برنامه ریزی نموده بود و ویدیو های تبلیغاتی خود را نیز در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته بود. او عصر روز گذشته بارسلونا را به مقصد دوبی ترک کرد و برای تمرین سه شنبه عصر تیمش بار دیگر به این شهر بازخواهد گشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 723

به "مسی بارسلونا را به مقصد دوبی ترک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی بارسلونا را به مقصد دوبی ترک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید