مدیریت فناورانه زمان

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، در زندگی پرمشغله امروزی گاه کارهای ساده مثل خوردن دارو و دوز آن، یک قرار کاری و... را ممکن است فراموش کنیم و به دردسر بیفتیم. شاید با خودتان بگویید با استفاده از آلارم گوشی های هوشمند می توان این مشکل را حل کرد ولی این راه حل همواره جواب نمی دهد و می توان از اپلیکیشن های موجود، بیشترین بهره را گرفت.

مدیریت فناورانه زمان

یکی از اپ های مناسب، ToDoist است؛ اپلیکیشنی که می توان از آن برای ثبت امور روزانه و یادآوری آنها استفاده کرد. ازآنجا که این نرم افزار با اندروید، ios و همچنین ویندوزفون سازگاری دارد، کاربران زیادی می توانند از آن استفاده نمایند. همچنین باید گفت که این اپلیکیشن از همه ابزارهای الکترونیکی ازجمله، آیفون، آیپد، مک و اپل واچ، گوشی ها و ساعت های اندرویدی، گوشی های مجهز به ویندوز 10 و... پشتیبانی می نماید به همین دلیل هم روز به روز بر محبوبیت آن افزوده می گردد. می توانید لیستی از دستورات را به این نرم افزار بدهید تا در زمانی تعیین به شما یادآوری کند. همچنین می توانید ایمیل ها و پیغام های تعیینی را در اختیار این اپ قرار بدهید تا در زمان مورد نظرتان، اقدام به ارسال آنها کند.

روش استفاده از این اپ نیز آسان است. پس از ورود به برنامه، باید به بخش امروز(today) بروید و کارهای روز خود ازجمله خرید، ملاقات کاری، ارسال ایمیل و... را در این بخش وارد کنید البته این اپ را می توانید برای برنامه ریزی چند روز آینده تان هم در بخش Next 7 days بهره ببرید. شما همچنین می توانید برنامه هایتان را به ترتیب اولویت در این اپ وارد کنید که این کار نیز تنها با پرچمدار کردن آن امکانپذیر است. به این ترتیب این نرم افزار با یک آلارم، به شما یادآوری می نماید که انجام یک کار تعیین را نباید فراموش کنید. البته پس از انجام هر کار هم باید تیک پشت آن را بردارید تا به سبد کارهای صورت گرفته وارد گردد.همچنین می توانید از طریق کامپیوتر، گوشی یا تبلت، کارهای خود را از راه دور مدیریت کنید. این اپ را می توانید به طور رایگان از گوگل پلی یا اپ استور بارگذاری کنید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 139

به "مدیریت فناورانه زمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت فناورانه زمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید