محمد طیبی: به خاطر زنوزی و طرفداران پُرشور به تراکتورسازی پیوستم، هیچ وقت از جدایی حرف نزدم

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، محمد طیبی، مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: من هیچ وقت نگفتم که می خواهم از تراکتورسازی جدا شوم و دوست دارم با این تیم قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کنم.

محمد طیبی: به خاطر زنوزی و طرفداران پُرشور به تراکتورسازی پیوستم، هیچ وقت از جدایی حرف نزدم

محمد طیبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در واکنش به شایعه اختلافش با مسئولان تراکتورسازی و اینکه گفته می شد قصد جدایی از این تیم را دارد، گفت: من مدتی بود که صحبت نمی کردم و شایعات مختلفی هم درست شد. من هیچ مسئله ای با باشگاه ندارم و اصلاً اگر مسئله ای هم وجود داشته باشد، همه چیز با حرف زدن درست می گردد.

وی در ادامه یادآور شد: در ابتدای فصل به خاطر آقای زنوزی و طرفداران پرشور تراکتورسازی به این تیم آمدم و دل کندن از این طرفداران و تراکتورسازی بسیار سخت است. من به هیچ عنوان حرف از جدایی نزدم و قطعاً در این تیم می مانم، چون دوست دارم با تراکتورسازی قهرمان لیگ برتر شوم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد اضافه شدن اخباری و کوین کنستانت به جمع تراکتورسازان تأکید کرد: خدا را شکر بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند و آقای زنوزی با مدیریتی قوی درصدد تقویت تیم است. اخباری جزو گلرهای خوب ایران است و با حضور او و فروزان خیال مان از خط دروازه راحت است. کنستانت هم یک بازیکن حرفه ای است که در میلان بازی نموده است و می تواند به تیم ما یاری کند. البته ما در خط هافبک بازیکنان خوبی مثل اسلامی خواه، مهدی پور و پهلوان را هم داریم.

طیبی در رابطه با شانس قهرمانی تیمش در لیگ سال جاری هم توضیح داد: ما در ابتدای فصل به دلیل اینکه تغییرات زیادی در تیم ایجاد شده بود، امتیازهای حساسی را از دست دادیم، ولی در نیم فصل دوم قطعاً بهتر امتیاز خواهیم گرفت. در لیگ سال جاری هدفی جز قهرمانی نداریم و هدف مان این است که طرفداران را خوشحال کنیم. با تیم های بالای جدول هم در خانه خودمان روبه رو می شویم و این بهترین فرصت است تا امتیاز بگیریم و قهرمان شویم.

وی در خاتمه گفت: خوشحالم که در تیم بزرگی مثل تراکتورسازی بازی می کنم. بازی برای طرفداران پرشور این تیم لذت بخش است. باید از زحمات مالک باشگاه مان هم تشکر کنم. امیدوارم در خاتمه فصل قهرمانی با تراکتورسازی را تجربه کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 خرداد 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 63

به "محمد طیبی: به خاطر زنوزی و طرفداران پُرشور به تراکتورسازی پیوستم، هیچ وقت از جدایی حرف نزدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد طیبی: به خاطر زنوزی و طرفداران پُرشور به تراکتورسازی پیوستم، هیچ وقت از جدایی حرف نزدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید