محمد: اقدامات مطلوبی در توسعه صنعتی چابهار رقم خورده است

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی منطقه ها آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی با بیان اینکه کار های خوبی در توسعه صنعتی و زیرساختی چابهار رقم خورده است گفت: با برنامه ریزی هایی که اجرا شده است فکر می کنم توسعه مناسبی را در منطقه آزاد چابهار ببینیم.

محمد: اقدامات مطلوبی در توسعه صنعتی چابهار رقم خورده است

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، سعید محمد روز چهارشنبه در بدو ورود به چابهار در جمع خبرنگاران گفت: چابهار به لحاظ ارتباط مرزی زمینی و دریایی که با کشور ها دارد دارای ظرفیت بسیار بالایی است و همچنین سواحل مکُران هم یکی از ظرفیت های مهم چابهار به شمار می رود و منطقه آزاد باید در این خطه یک نقش آفرینی چشمگیری داشته باشد.

وی افزود: کار های خوبی در توسعه صنعتی و زیرساختی در این منطقه رقم خورده است، اما باید شتاب بیشتری پیدا کند.

مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی منطقه ها آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت: درکنار توسعه صنعتی در پی توسعه فرهنگی هستیم.

مشاور رییس جمهور شرح داد: مردم چابهار مسائل زیادی دارند و تلاش می کنیم در کنار فعالیت های اقتصادی، پیوست های فرهنگی و رسیدگی به مسائل مردم در حوزه مسئولیت های اجتماعی در دستور کار قرار بگیرد.

سعید محمد بیان داشت: با برنامه ریزی هایی که همکاران ما انجام دادند فکر می کنم آینده خیلی بهتر و یک توسعه مناسبی را در منطقه آزاد چابهار ببینیم.

گفتنی است؛ حضور در گلزار شهدای گمنام در مسجد پیامبر اعظم (ص) منطقه آزاد و تجدید میثاق با آرمان های شهدا، بازدید از حاشیه نشینی شهر چابهار، زیرساخت ها و تجهیزات بندر شهید بهشتی و نقطه منفصل مرز ریمدان، ظرفیت های اقتصادی و پروژه های زیرساختی از جمله برنامه های اعلام شده مشاور رییس جمهور در این سفر 2 روزه است.

همچنین دیدار با ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن چابهار، نشست و مصاحبه با اقشار مختلف مردم، فعالان اقتصادی و کارآفرینان منطقه، نخبگان، معتمدان و اعضای شورای اداری چابهار از دیگر برنامه های سعید محمد در سفر به این بندر اقیانوسی است.

منبع: فرینا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1814

به "محمد: اقدامات مطلوبی در توسعه صنعتی چابهار رقم خورده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد: اقدامات مطلوبی در توسعه صنعتی چابهار رقم خورده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید