سفر به آمریکا: لوکیشن فیلم مردگان متحرک

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، معرفی سریال

مردگان متحرک، یک مجموعه تلویزیونی درام و ترسناک است که از روی کتاب مصوری با همین نام نوشته رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی ادلرد ساخته شده است. پخش این مجموعه تلویزیونی از تاریخ 31 اکتبر 2010 از شبکه کابلی ای ام سی (AMC) در آمریکا شروع شد. این مجموعه تلویزیونی از سایت معتبر Rotten Tomatoes نمره 90 از 100 را دریافت نموده است. در حال حاضر شش فصل از این سریال پخش شده و فصل هفتم نیز مهر ماه سال جاری پخش خواهد شد. بازدید قسمت نخست از فصل پنجم این سریال توانست با دستیابی به آمار 17/3 میلیون نفر، لقب پربازدیدترین سریال شبکه های کابلی را برای این مجموعه به دست آورد. از افتخارات این سریال می توان به نامزدی جایزه گلدن گلاب در بخش بهترین مجموعه تلویزیونی درام اشاره نمود.

سفر به آمریکا: لوکیشن فیلم مردگان متحرک

اگر علاقمند به دریافت خدمات قیمت ویزای آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

خلاصه داستان

داستان اصلی مجموعه مردگان متحرک در یک دوره آخرالزمانی روایت می گردد. هنگامی که افسر پلیس ریک گرایمز (با بازی اندرو لینکلن) در حین یک ماموریت تیر می خورد و به کما می رود. زمانی که ریک به هوش می آید متوجه می گردد دنیایی که او پیش از این می شناخته دیگر وجود ندارد و اکنون بیشتر انسان ها به مردگان متحرک یا به اصطلاح زامبی تبدیل شده اند. ریک گرایمز تصمیم می گیرد همسر و فرزند خود را پیدا کند و در این راه با افراد و گروه های زیادی آشنا می گردد.

در واکینگ دد، شما شاهد کوشش انسان ها برای بقا خواهید بود؛ تقابل انسان ها با مردگان متحرک و همچنین درگیری انسان ها با یکدیگر بر سر امکانات اولیه همچون آب، غذا، دارو و امکانات دیگر، همه و همه هسته اصلی داستان این مجموعه تلویزیونی را تشکیل می دهد.

بازیگران اصلی سریال:

اندرو لینکلن در نقش ریک گرایمز

چندلر ریگز در نقش کارل گرایمز

نورمن ریداس در نقش دریل دیکسون

استیون ین در نقش گلن ری

لورن کوهن در نقش مگی گرین

لنی جیمز در نقش مورگان جونز

ملیسا مک براید در نقش کارول پلیتر

دانای گوریرا در نقش میشون

دیوید موریسی در نقش فرمندار

مایکل کودیتز در نقش آبراهام فورد

جفری دین مورگان در نقش نیگان

لوکیشن های سریال

تا کنون کل سریال مردگان متحرک در ایالت جورجیا (Georgia) آمریکا و بیشتر بخش های سریال، علی الخصوص فصل های ابتدایی، در مرکز این ایالت یعنی شهر آتلانتا (Atlanta) فیلمبرداری شده است. کل بخش های سریال در فضایی به مساحت تقریبی 6700 کیلومتر مربع ضبط شده و سریال طی این شش فصل تا کنون پای خود را فراتر از این مرز نگذاشته است.

تقریبا می توان گفت مردگان متحرک در هر فصل، یک مکان و لوکیشن اصلی دارد و در هر فصل از سریال شاهد مکان های شاخصی بودیم که در ادامه به آنالیز این مکان ها خواهیم پرداخت.

خانه ریک گرایمز

از اولین لوکیشن هایی که مخاطب با شروع سریال در همان شروع فصل اول با آن روبرو می گردد می توان به خانه ریک گرایمز اشاره نمود. در قسمت اول سریال ریک پس از اینکه به هوش می آید، با دوچرخه از بیمارستان به سمت خانه اش می رود. این خانه در خیابان چروکی (Cherokee) و در نزدیکی گرنت پارک (Grant Park) واقع شده است. در تصویر پایین عکس هوایی از خانه ریک گرایمز (علامت جی پی اس) و خانه مورگان (مربع قرمز) را مشاهده می کنید. این املاک هم اکنون، حریم خصوصی محسوب به شمار می آیند و افراد عادی و متفرقه اجازه ورود به این املاک را ندارند.

مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها (CDC)

در قسمت پایانی فصل اول شاهد بودیم که ریک و گروهش به مرکز پیشگیری و کنترل بیماری شهر آتلانتا رسیدند. این مرکز که به اختصار CDC نامیده می گردد، در حقیقت یک مرکز فراوری انرژی است که در خیابان کاب گالریا (Cobb Galleria) آتلانتا قرار گرفته است. عوامل فراوری سریال برای قرار دادن این لوکیشن در سریال، از جلوه های ویژه بسیاری استفاده نموده بودند تا حدی که ساختمانی که در سریال مشاهده شد، بیشتر یک کپی کامپیوتری بود تا ساختمان اصلی!

مزرعه هرشل (Hershels Farm)

حتما به یاد دارید که ریک و اعضای گروهش، بیشتر بخش های فصل دوم سریال را در مزرعه هرشل سپری کردند. این مزرعه در نزدیکی جنگل و در حومه شهر سنویا (Senoia، شهری در ایالت جورجیا) قرار گرفته است. در حال حاضر ورود عموم مردم به این مزرعه ممنوع و غیر مجاز است و این مزرعه یک ملک خصوصی به شمار می آید.

زندان (The Prison)

مهم ترین لوکیشن در فصل سوم و نیمه اول فصل چهارم سریال مردگان متحرک، زندانی در شهر سنویا بود. جالب است بدانید لوکیشنی که در سریال مشاهده شد در اصل زندان نیست و این لوکیشن تنها محوطه پشتی استودیویی در آتلانتا به نام استودیو رالِی (Raleigh Studios) است که عوامل سریال این محوطه پشتی را به زندان تبدیل کردند و حدودا یک فصل و نیم سریال در این زندان فیلمبرداری شد. همانند لوکیشن های پیشین، ورود به این استودیو و محوطه پشتی آن غیر مجاز است.

وودبری (Woodbury)

پایگاه امنی که فرماندار (The Governor) برای عده ای از مردم ساخته بود، وودبری نام داشت؛ شهرک کوچکی که عمده فعالیت های اصلی اش در یک خیابان خلاصه می شد. جالب است بدانید در ایالت جورجیا واقعا شهری به نام وودبری وجود دارد، اما با این حال عوامل سریال بخش کوچکی از شهر سنویا را به عنوان شهرک وودبری در سریال انتخاب کردند. همان طور که گفته شد، عمده بخش های وودبری همانند دفتر شهرداری آن و خانه های اعضا، در یک خیابان خلاصه می شوند که تصویر آن را در پایین مشاهده می کنید.

ترمینوس (Terminus)

نیم فصل دوم فصل چهار را به خاطر دارید؟ مگر می گردد سریال را دیده باشید و آن نیم فصل عذاب آور را به یاد نداشته باشید؟ نیم فصلی که در آن تمام اعضای اصلی سریال به امید یافتن یک پناهگاه جدید در جهت ترمینوس قدم گذاشته بودند.

...Sanctuary for all... Community for all... Those who arrive survive

منطقه ای که در سریال آن را ترمینوس می نامیدند، در مرکز شهر آتلانتا قرار گرفته است و عوامل سریال به صورت موقت، تغییرات بسیار زیادی روی این منطقه اعمال کردند. تغییراتی که هم اکنون دیگر وجود ندارد و کل منطقه به حالت سابق خود بازگشته است.

الکساندریا (Alexandria)

در حال حاضر الکساندریا قلب تپنده سریال مردگان متحرک محسوب می گردد. منطقه ای در شهر سنویا که عوامل سریال آن را به عنوان جدیدترین پناهگاه برای ریک گرایمز و افراد گروهش برگزیدند. مرز کلی الکساندریا را در تصویر پایین مشاهده می کنید. این منطقه یک حریم خصوصی به شمار آمده و ورود عموم به آن ممنوع است.

اگر شما از طرفدارن این بخش هستید، پیشنهاد می کنم حتما به دیگر مقالات بخش لوکیشن فیلم هم سر بزنید. نظر شما در خصوص سریال مردگان متحرک چیست؟ انتظارتان از فصل هفتم این سریال به چه صورت است؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو / en.wikipedia.org / aroundme.com
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 1301

به "سفر به آمریکا: لوکیشن فیلم مردگان متحرک" امتیاز دهید

10 کاربر به "سفر به آمریکا: لوکیشن فیلم مردگان متحرک" امتیاز داده اند | 4.4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آمریکا: لوکیشن فیلم مردگان متحرک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید