لزوم بهره برداری از پست تازه برق غرب رشت تا سال آینده

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، معاون برنامه ریزی شرکت توانیر امروز بر افتتاح پست 230 به 63 کیلوولت غرب رشت تا اردیبهشت سال 1402 تاکید نمود.

لزوم بهره برداری از پست تازه برق غرب رشت تا سال آینده

مهرداد گلابکش امروز به همراه مدیرعامل و جمعی از معاونان و دست اندرکاران صنعت برق گیلان از طرح های در دست اجرای شرکت برق منطقه ایی استان در حوزه مرکزی و غربی گیلان بازدید کرد و با حضور در محل طرح پست 230 به 63 کیلوولت غرب رشت بر ضرورت اتمام این طرح مهم در آستانه فصل گرمای سال آینده تاکید نمود.

وی با اشاره به پست 230 به 63 کیلوولت غرب رشت و طرح 4 خطه لزوم بهره برداری از پست تازه برق غرب رشت تا سال آینده کردن شبکه انتقال غرب گیلان در زمره 900 طرح ملی شرکت توانیر، گفت: با تکمیل این طرح، از 200 مگاوات برق تولیدی نیروگاه سیکل ترکیبی پره سر در شبکه توزیع استان گیلان و کشور استفاده شده و از فشار بار شبکه سراسری به همین مقدار کم می نماید.

معاون برنامه ریزی شرکت توانیر با بیان اینکه احداث پست 230 به 63 کیلوولت غرب رشت حدود 400 میلیارد تومان هزینه دارد، تصریحکرد: طرح 4 خطه کردن شبکه انتقال برق غرب استان هم حدود 170 میلیارد تومان هزینه دارد که تا به امروز حدود نیمی از کار اجرا شده است.

خبرنگاران گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1401 بروزرسانی: 8 مهر 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2063

به "لزوم بهره برداری از پست تازه برق غرب رشت تا سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم بهره برداری از پست تازه برق غرب رشت تا سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید