عکس ، شکست باورنکردنی آیفون 14 مقابل حریفی تازه وارد!

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، زومیت نوشت: کارشناسان DXOMark اعتقاد دارند پیکسل 7 پرو بالاتر از آیفون 14 پرو و پرچمداران سامسونگ و شیائومی و هواوی، مجهز به بهترین دوربین در تاریخ گوشی های هوشمند است.

عکس ، شکست باورنکردنی آیفون 14 مقابل حریفی تازه وارد!

مؤسسه DXOMark که دوربین گوشی های هوشمند را مورد آنالیز قرار می دهد معتقد است پیکسل 7 پرو، جدیدترین گوشی پرچم دار گوگل، به صورت مشترک با آنر مجیک 4 آلتیمیت در زمینه تصویربرداری در صنعت موبایل حرف اول را می زند. پیکسل 7 پرو که به تازگی معرفی شده است سه دوربین در پنل پشتی دارد و برای بهبود کیفیت تصاویر به طور ویژه به نرم افزار اتکا می نماید.

به گزارش زومیت، کارشناسان DXOMark می گویند دوربین گوشی پیکسل 7 پرو در تمامی سناریوها عملکردی باثبات دارد، رنگ پوست را به خوبی رندر می نماید و کنتراست طبیعی ارائه می دهد. دوربین پیکسل 7 پرو در زمینه فوکوس اتوماتیک به خوبی عمل می نماید و تصاویر را در لحظه با دقت بالا به ثبت می رساند. پرچم دار گوگل به هنگام فیلم برداری چهره را با دقت بالا رهگیری می نماید.

پیکسل 7 پرو گوگل در پنل پشتی مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 12 مگاپیسلی و دوربین تله فوتوی 48 مگاپیکسلی است.

یکی از مواردی که باعث شده است پیکسل 7 پرو به رتبه اول تکیه بزند، عملکرد خوب در زمینه بزرگ نمایی است. DXOMark می گوید این گوشی در تمامی حالت های بزرگ نمایی جزئیات خوبی از صحنه ها ثبت می نماید.

رجحان های پیکسل 7 پرو صرفاً به دوربین پشتی محدود نمی گردد و این گوشی در زمینه ثبت سلفی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. به گفته DXOMark، دوربین سلفی توانایی قابل توجهی در رندر رنگ های پوست دارد، گستره داینامیکی وسیعی ارائه می دهد و اکسپوژر (نوردهی) آن بسیار خوب است. دوربین های پشتی و جلویی پیکسل 7 پرو در حوزه لرزش گیری نیز عملکردی قابل توجه دارند.

در همین حین کارشناسان DXOMark متوجه شده اند اکسپوژر دوربین اصلی پیکسل 7 پرو در محیط های کم نور کمی ضعیف عمل می نماید (اصطلاحا با پدیده فرونوردهی روبرو می گردد). در بزرگ نمایی های فاصله نزدیک، کمی جزئیات سوژه پایین می آید و در تصویر نویز دیده می گردد.

بعلاوه در فواصل نزدیک، دوربین سلفی نمی تواند به درستی روی چهره فرد فوکوس کند. دوربین پیکسل 7 پرو در محیط های کم نور تصاویری ثبت می نماید که در آن ها نویز به وضوح دیده می گردد.

DXOMark در بخش عکس برداری امتیاز 148 را به پیکسل 7 پرو داده، این در حالی است که آنر مجیک 4 آلتیمیت پیش تر در این بخش امتیاز 150 را کسب نموده است. از نگاه کارشناسان این مؤسسه، آیفون 14 پرو در ایجاد جلوه بوکه روی تصاویر عملکرد بهتری دارد و پیش نمایش تصویر در نرم افزار دوربین را نیز با جزئیات دقیق تری نمایش می دهد.

پیکسل 7 پرو با امتیاز کلی 147 به صورت مشترک با آنر مجیک 4 آلتیمیت در رتبه نخست رنکینگ جهانی DXOMark و رتبه نخست رنکینگ گوشی های فوق پریمیوم (محصولاتی با قیمت بالای 800 دلار) قرار گرفته است و جایگاه بالاتری نسبت به پرچمداران سایر برندها دارد. پس از این دو گوشی، آیفون 14 پرو با امتیاز 146 بهتر از گوشی های سایر برندها است.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 مهر 1401 بروزرسانی: 22 مهر 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2069

به "عکس ، شکست باورنکردنی آیفون 14 مقابل حریفی تازه وارد!" امتیاز دهید

2 کاربر به "عکس ، شکست باورنکردنی آیفون 14 مقابل حریفی تازه وارد!" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، شکست باورنکردنی آیفون 14 مقابل حریفی تازه وارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید