عرضه Forspoken تا سال 2023 به تعویق افتاد

به گزارش پایگاه اینترنتی مأوا، کمپانی اسکوئر انیکس به تازگی اعلام نموده است که Forspoken که قرار بود در 11 اکتبر عرضه گردد، اکنون با سه ماه تاخیر در ژانویه سال آینده عرضه خواهد شد.

عرضه Forspoken تا سال 2023 به تعویق افتاد

این اولین باری نیست که تاریخ انتشار Forspoken به تعویق افتاده است. سال گذشته، این بازی اکشن و نقش آفرینی دنیا باز، قرار بود در می 2022 عرضه گردد اما در ماه مارس جاری عرضه آن به اکتبر موکول شد. حال در راستای تاخیر نو، طبق گفته استودیوی سازنده یعنی Luminous Production، این یک تصمیم استراتژیک بوده و بازی اکنون در مراحل پایانی فراوری است. در ادامه بیانیه این استودیو آمده است:

در داستان بازی آمده که فری هالند که به طرز مرموزی از شهر نیویورک ناپدید می گردد، خود را در سرزمین عجیب آتیا گرفتار می یابد. یک دستبند جادویی و حساس به طور غیرقابل توضیحی دور بازوی او پیچیده می گردد و به او توانایی انجام جادوهای قدرتمند و استفاده از جادو را برای عبور از منظره ها وسیع آتیا را می دهد.

فری به همراه نوش لقب کاف را می دهد و راهی خانه می گردد. او در ادامه متوجه می گردد که این سرزمین زیبا زمانی تحت فرمانروایی فردی خیرخواه به نام تنتس بوده است، تا اینکه یک بلای ویرانگر بی رحمانه هر چیزی را که لمس نموده فاسد نموده است. در واقع این رویداد حیوانات و انسان ها را به هیولاها و منظره ها غنی آتیا را به چهار قلمرو خطرناک تبدیل نموده است. در مرکز قلمروهای از هم پاشیده، تنتس ها اکنون به عنوان جادوگران دیوانه و شیطانی حکومت می نمایند. سفر فری در این سرزمین عجیب، او را به اعماق قلب فساد خواهد برد؛ جایی که او باید با موجودات شیطانی و جادوگران مبارزه کند.

بازی Forspoken در تاریخ 4 بهمن 1401 برای کنسول پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: maeva.ir شناسه مطلب: 2019

به "عرضه Forspoken تا سال 2023 به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه Forspoken تا سال 2023 به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید